فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: امروز قدرت و توان نظامی کشور ما در مقایسه دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ برابر افزایش یافته است.

قدرت نظامی ایران در مقایسه با دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ برابر شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، در سخنانی در بجنورد اظهار داشت: ما باید همچون شهدا عمل کرده و باید خودمان را مقید کنیم که ولایتمداری را در تک‌تک سلول‌های خود نهادینه کنیم.
دبیر کل اجلاسیه سه هزار شهید خراسان شمالی درباره برگزاری کنگره ۳ هزار شهید خراسان شمالی گفت: هماهنگی‌ها برای برگزاری این اجلاسیه از یک دهه پیش در حال انجام است و این تلاش‌ها و هم‌افزایی‌ها نشان از عنایت شهیدان به این مردم است.
سردار مرتضوی با اشاره به اینکه با برگزاری این اجلاسیه، عطر شهیدان در استان فراگیر شده است افزود: در تلاش هستیم تا با برگزاری این کنگره، گامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناسایی سیره شهدا برداشته شود و آرمان‌های شهدا که ایثار و فداکاری را بر هر چیزی ترجیح می‌دادند تبیین شود.
مرتضوی بابیان اینکه دچار نوعی آفت شده‌ایم اظهار داشت: امید است روح مقاومت و ایستادگی در وجود تک‌تک ما رشد پیدا کند و امروز جهاد اکبر که به فرموده رهبر معظم انقلاب، شناخت دقیق از سیره عملی شهدا است، موردتوجه قرار گیرد.
دبیر کل اجلاسیه سه هزار شهید خراسان شمالی با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی و استکبارستیزی کارآمد گفت: به فرموده معظم له، جهاد اکبر امروز چیزی جز شناخت سیره شهدا نیست.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم در چهار روز فعالیت اجلاسیه، برنامه‌هایی درخورشان شهیدان برگزار شود و بتوانیم حداقل دین خود را به شهدا ادا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.