قدس آنلاین – بندر ماهشهر – زهره کریمی : نخستین جلسه کمیته پشتیبانی ستاد برگزاری اربعین حسینی شهرستان بندر ماهشهر با حضور مسئولین محلی و سایر اعضاء در محل سالن جلسات اداره صنعت ، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

تشکیل کمیته پشتیبانی ستاد برگزاری اربعین حسینی شهرستان بندر ماهشهر

در ابتدای جلسه، مسئول کمیته پشتیبانی ستاد برگزاری اربعین حسینی ضمن تسلیت ایام ماه محرم،اظهار داشت:یکی از برنامه‌ها و افتخاراتی که نصیب ما خوزستانی ها گردیده،قرار گرفتن در مسیر زائرین اربعین حسینی و عتبات عالیات بویژه کربلایی معلی و خدمت رسانی به زوار اماکن مقدس عتبات عالیات میباشد.

دکتر حسین عیسی زاده دریس در ادامه ابراز داشت:اکنون که این افتخار نصیب خوزستان گردیده،شایسته است به نحو مطلوبی  خدمت رسانی و وظیفه ای که بر عهده داریم را به سرانجام برسانیم،که این مهم جزء با سازماندهی امکانات و برنامه ریزی و البته مشارکت شهروندان و همچنین بسیج امکانات دستگاهها و ادارات خدمت رسان میسر نخواهد شد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر در ادامه بیان داشت:از مهمترین برنامه‌ها و وظایف کمیته پشتیبانی ستاد برگزاری اربعین حسینی،فراهم نمودن امکانات و وسایل مورد نیاز جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی میباشد که این موارد شامل موارد غذایی ، بهداشتی و درمانی،خدمات امداد خودرو،فضای مناسب جهت اسکان و دیگر موارد است.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد برگزاری اربعین حسینی شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت:این کمیته آمادگی دارد نذورات نقدی و غیر نقدی خیرین و شهروندان عزیز را جهت ارائه و توزیع میان زائرین اربعین حسینی پذیرا باشد.

در ادامه جلسه،سایر مسئولین به بیان برنامه‌ها و راهکارهای دستگاهها و ادارات متبوع خود جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.