علوی با بیان اینکه دولت به دنبال رفع اصولی مشکلات مملکت است، گفت: برخی از مسائل ریشه در امور غیر امنیتی مثل مسائل اقتصادی، جغرافیایی و طبیعی دارد؛ این موارد باید با نگاه ویژه خود بررسی شود و امنیتی نشود.

دولت به دنبال رفع اصولی مشکلات مملکت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم، حجت الاسلام سیدمحمود علوی دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیتی که در کشور وجود دارد بی بدیل است و در هیچ جای جهان چنین امنیتی وجود ندارد.

وی افزود: برخی کشورهای همسایه ایران مشکل ناامنی و جنگ دارند،دشمنان تلاش کردند که با انجام برخی کارهای ضد امنیتی، کشور را ناامن کنند اما، به برکت خون شهدا و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مسئولان نظامی و ... ایران اسلامی هم اکنون یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت به دنبال رفع اصولی مشکلات مملکت است.

وزیر اطلاعات با اشاره به این موضوع که برخی از مسائل ریشه در امور غیر امنیتی مثل مسائل اقتصادی،جغرافیایی و طبیعی دارد افزود: این موارد باید با نگاه ویژه خود بررسی شود و امنیتی نشود.

علوی یادآور شد: وزارت اطلاعات با نگاه پیشگیرانه قبل از امنیتی شدن مسائل، تلاش لازم را برای برطرف کردن آن دارد.

وی گفت: با درایت سربازان گمنام امام زمان و تلاش های شبانه روزی وزارت اطلاعات آرامش بسیار خوبی در کشور حاکم است.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: خراسان جنوبی خاستگاه انسان های والا و عارف هایی است،که عرفان خود را حفظ کرده اند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علوی و هیات همراه امروز صبح وارد بیرجند مرکز خراسان جنوبی شد.

سیدمحمود علوی همچنین روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه بیرجند گفت: هماهنگی، همدلی و فهم مشترک بین دستگاه های موثر در مقوله امنیت بی نظیر می باشد و این وضعیت موجب امنیت هرچه بیشتر در کشور شده است.

وی افزود: امروز همدلی مثال زدنی بین دستگاه های مربوط به مقوله امنیت شامل وزارت کشور، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد.

علوی در ادامه با بیان اینکه خشکسالی و کمبود آب یکی از مشکلات موجود بسیاری از مناطق کشور است، گفت: دولت تلاش می کند که این مشکل را در مناطق کم باران کشور برطرف کند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: طرح هایی مثل انتقال آب از دریای عمان و ... به بودجه های کلان نیاز دارد و انجام آن هم زمان بر است اما، دولت این کار را انجام می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: خراسان جنوبی مهد فرهنگ و معرفت است،شخصیت های بزرگ علمی در این دیار رشد کرده اند

علوی افزود: مردم هر جا ببینند علما و روحانیت با یکدیگر، همگرایی و هم افزایی دارند ایمان و همدلیشان افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: خوشبختانه هم افزایی و همگرایی که بین علما،نماینده ولی فقیه و امام جمعه وجود دارد،مایه استحکام نظام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.