قدس آنلاین: مدیرعامل مجموعه پدیده گفت: جایگاه فعلی پدیده راضی کننده نیست اما تلاش ها شده و کم کاری نشده و امیدواریم با تلاش بیشتر پدیده در جایگاهی که شایسته این تیم است باشد.

پدیده را به جایگاهی که شایسته این تیم است می‌رسانیم

به گزارش قدس آنلاین، هادی شوشتری ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که با موضوع معرفی مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان در دفتر این باشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در جهت تقویت اقدامات ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان برنامه‌ریزی‌هایی را داشتیم تا با اجرای درست آن‌ها به اهداف مدنظر دست یابیم.

وی افزود: با همت وزارت کشور، قوه قضائیه، استاندار خراسان رضوی و نمایندگان استان در ملت چالش ها شناسایی شده و برای حل آن در حال برنامه ریزی هستیم.

مدیرعامل مجموعه پدیده با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مجموعه پدیده در حوزه ورزش است، خاطرنشان کرد: خوشحالیم که پس از اینکه نماینده‌ای از استان در لیگ برتر نداشتیم اکنون دو نماینده داریم و امیدواریم با تلاش‌های صورت در دو تیم پدیده و سیاه جامگان شاهد کسب نتایج مثبت این دو نماینده استان باشیم و حتی مشوقی برای افزایش نمایندگان خراسان رضوی در لیگ برتر باشیم.

شوشتری با اشاره به اینکه امیدواریم که با برنامه‌ریزی خوب شاهد جایگاهی خوب برای پدیده و سیاه جامگان باشیم، تصریح کرد: جایگاه فعلی پدیده راضی کننده نیست اما تلاش ها شده و کم کاری نشده و امیدواریم با تلاش بیشتر پدیده در جایگاهی که شایسته این تیم است باشد.

وی تأکید کرد: از تلاش‌های جواد وطن‌خواه مدیرعامل سابق سپاسگزاریم و از پذیرفتن این جایگاه در دوره جدید توسط هادی برگی‌زر سپاسگزارم.

مدیرعامل مجموعه پدیده ادامه داد: هیئت مدیره تیم تلاش خوبی در همه زمینه‌ها داشتند و امیدواریم در دوره مدیریتی جدید ضمن تزریق امکانات بیشتر، مشکلات گذشته رفع شده و نسبت به تقویت تیم تلاش شود.

شوشتری گفت: وطن‌خواه مدیرعامل سابق از جمع پدیده جدا نشده و به عنوان عضو هیئت مدیره همکاری دارد.

هادی برگی‌زر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان گفت: در شرایط سختی این مسئولیت را پذیرفتم و امیداورم که با خرد، کمک جمعی و همدلی در مدیر رشد این تیم حرکت کنیم.

وی با تقدیر از مدیرعامل سابق این باشگاه افزود: وطن‌خواه زحمات زیادی کشید و در روزهای سختی که داشت به خوبی تیم را مدیریت کرد و حضورش در هیئت مدیره سبب دلگرمی ما است و می‌توانیم در شرایط سخت از تجربه‌اش استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان با بیان اینکه معتقدیم که باید ساختارهای غلط اصلاح شود و از نیروهای جوان مانند سراسیابی سرپرست باشگاه بیشتر استفاده کرد، گفت: مهاجری خوش‌شانس‌ترین مربی لیگ برتر است زیرا در رأس باشگاه فردی از جنس فوتبال قرار دارد و مدیران غیرفوتبالی اشتباهات زیادی داشتند که این خطاها را تکرار نخواهم کرد.

برگی‌زر ادامه داد: از کادر فنی حمایت می‌شود و در بخش فنی، اجرایی و اداری هیچ تغییری نداریم و از همه حمایت می‌کنیم و اگر هم سرمربی بخواهد استعفاء دهد با این درخواست موافقت نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه دخالتی در مستطیل سبز ندارم، تأکید کرد: کل کارهای فنی بر عهده مهاجری است و ورودها تنها در خارج از این فضا خواهد بود و مطمئن هستم که با تلاش جمعی این تیم در پایان فصل جزء 6 تیم اول جدول خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان خاطرنشان کرد: سیاه جامگان را رقیب خود نمی‌دانیم و باید هر دو تیم از یکدیگر حمایت کنند و از امکانات حرفه‌ای طبق چهارچوب مطرح شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده شود.

برگی‌زر گفت: خراسان رضوی از مستعدترین استان های کشور در ورزش به ویژه فوتبال است و باید از ظرفیت های موجود به خوبی استفاده کرده و ظرفیت های ناشناخته را هم شناسایی کرده و معرفی کنیم.

وی درباره شایعات اخیر در رابطه با جذب خداداد عزیزی به کادر فنی، افزود: خداداد عزیزی و تمام مربیان عزیزان ما هستند و صحبت مطرح شده درباره مذاکرات صورت گرفته با وی صحت ندارد.

مجتبی جعفرزاده رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده گفت: در فصل جدید بازیکنان خوبی جذب شدند و تلاش کادر فنی خوب بوده اما متاسفانه نتایج خوبی کسب نشده است.

وی افزود: این تیم امانت مردم در دست ما است و امیدواریم که وضعیت فعلی بهتر شده و پدیده به جایگاه حقیقی خود برسد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده بیان کرد: پدیده امتیاز مس رفسنجان را خرید و با تلاش مدیران و کادر فنی سابق از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد و در دو فصل اخیر در میانه های جدول قرار گرفته است.

جعفرزاده تصریح کرد: با مدیر غیربومی مذاکره نشد و تمام گزینه‌ها بومی بودند و در نهایت با برگی‌زر به توافق رسیدیم.

وی با بیان اینکه مردم، پیشکسوتان و رسانه‌ها دست در دست هم دهند تا این تیم به جایگاه حقیقی خود برسد، تأکید کرد: از محمدرضا مهاجری و دیگر اعضای کادر فنی همچنان حمایت می‌شود تا این تیم از وضعیت نامناسب فعلی خارج شود و جزء تیم‌های بالای جدولی باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده بیان کرد: افتخار داریم که مدیرعامل، هیئت مدیره، سرمربی و دیگر عوامل بومی هستند و امیدواریم که شاهد نتایج مثبت‌تری باشیم.

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان خاطرنشان کرد: در زمان مدیریت وطن‌خواه زحمات زیادی کشیده شد و امیدوارم که برگی‌زر هم در دوره مدیریتی جدید موفق باشد و باید همه از فوتبال استان دفاع کنند.

وی افزود: پدیده و سیاه جامگان ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر به لحاظ امکانات هستند و با وجود این شرایط با تمام توان زحمت کشیدند و کوتاهی‌ای ندیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره استادیوم امام رضا(ع) گفت: استادیوم امام رضا(ع) را با تمام امکانات داریم اما از استفاده آن محروم هستیم و امیدواریم که همگان به این تیم مردمی کمک کنند.

مهاجری با بیان اینکه اگر همدلی باشد تیم موفق می‌شود، تصریح کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم و رسیدن به این موفقیت نیازمند کمک همگان به ویژه اصحاب رسانه است.

وی تأکید کرد: اگر امسال تیم پدیده را به جایگاه حقیقی‌اش نرسانم خودم را نمی‌بخشم و مردم و هواداران مطمئن باشند که با تمام توان در مسیر رسیدن به جایگاهی خوب و در خور شان تلاش خواهم کرد.

مجتبی سراسیابی سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: امیدواریم که با تلاش جمعی در جهت موفقیت تیم تلاش شود.

وی افزود: این تیم شایسته رتبه کنونی نیست و لیاقت حضور در رتبه‌های بالاتر را دارد و امیداوریم که باکمک همگان به جایگاهی در خور شان برسیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.