قدس آنلاین- تبریز: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با تأیید بحث کمبود پزشک عمومی در بیمارستان‌های بناب گفت: 4 نفر از پزشکان شهرستان به علت قبولی در دوره تخصصی از این شهرستان رفته‌اند.

کمبود پزشک عمومی در شهرستان بناب

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، هوشنگ شریفی  در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی بناب با اشاره به اجرای طرح موفق واگذاری امور بهداشتی مردم به بخش خصوصی اظهار داشت: یکی از مراکزی که مسائل درمانی به آن واگذار شده مؤسسه درمانی حکیم است و از جمعیت حدود 90 هزار نفری شهر بناب 64 هزار نفر تحت پوشش این مجموعه هستند.

وی افزود: هم اکنون این مؤسسه دارای 7 پزشک و 56 نفر کادر درمانی است که با آغاز فعالت این مرکز درمانی شاهد تحول عظیمی در بخش درمان هستیم.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بناب با تأیید بحث کمبود پزشک عمومی در بیمارستان‌های بناب گفت: 4 نفر از پزشکان شهرستان به علت قبولی در دوره تخصصی از این شهرستان رفته‌اند ولی با رایزنی‌های صورت گرفته امیدواریم طی روزهای آتی با اختصاص پزشکان مورد نیاز کمبود پزشک در این شهرستان کاملاً مرتفع شود.

شریفی نیز در این جلسه با اشاره به احتمال شیوع آنفلوآنزا در منطقه علائم این بیماری را تشریح و بر رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان تأکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.