قدس آنلاین –اراک –احمد مختاری: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: چیدمان جلسه نخبگان استان با معاونت اجرایی رئیس جمهور در خصوص سفر هیئت دولت به استان بیشتر حزبی بود و از بسیاری از شهرهای استان حتی یک نماینده نیز در جلسه حاضر نبود.

ترکیب حزبی نخبگان استانی در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور/از بسیاری از شهر ها هیچ نماینده ای دعوت نشده بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبح محلات، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح محلات گفت: در دیدار با معاون اجرائی رئیس جمهور پیشنهادات خود و انتظارات مردم از سفر ریاست جمهور را عنوان کردیم. وی ادامه داد: تصمیمات سفر از قبل گرفته شده است و جلساتی از این دست صرفا بیان دیدگاه‌های نخبگان بود، دیدگاه‌هایی که اجرایی شدن آنها در هاله‌ای از ابهام است.

چیدمان نخبگان حاضر در جلسه حزبی بود سلیمی با اشاره به نگرانی و گلایه مجمع نمایندگان استان نسبت به نخبگان حاضر در جلسه گفت: هیچ کس از چگونگی انتخاب نخبگان در این جلسه اطلاع دقیقی نداشت و همین موضوع موجب اعتراض برخی حاضرین در جلسه شد و به عنوان مثال از بسیاری از شهرها و حتی از روستاهای کل استان هیچ کس به عنوان نخبه به جلسه دعوت نشده بود و از شهرستان محلات نیز تنها بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس حضور داشتم.

وی افزود: به نظر می‌رسد چیدمان حضار در جلسه بیشتر یک چیدمان حزبی بود.

مصوبات هیئت دولت برای همه ملموس باشد نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به قرارگیری در سال پایانی کار دولت یازدهم اظهار کرد: مردم انتظار دارند با توجه به ورود و برنامه ریزی دولت برای برگزاری انتخابات، مصوبات به صورت ویژه پیگیری شود و با تخصیص اعتبارات و بودجه‌های مصوب سفر هیئت دولت هرچه سریعتر شاهد عملیاتی شدن تصمیمات دولت باشیم.

سلیمی یکی از انتظارات مردم و مسئولین از سفر ریاست جمهوری را ملموس بودن نتایج سفر دانست و افزود: مردم از سفرهای ریاست جمهور و هیئت دولت انتظاراتی در شان و جایگاه رئیس جمهور دارند و همه باید تلاش کنیم انتظارات به جا و به حق مردم محقق شود و به همین منظور پیشنهاد شد برای هر شهرستان پروژه ای بزرگ و به عنوان یادگاری سفر رئیس جمهور در نظر گرفته شود.

در تصمیم گیری ها به پتانسیل‌های هر منطقه توجه ویژه شود وی توجه به توسعه زیر ساخت‌ها با توجه به پتانسیل‌های هر شهر در سفر هیئت دولت به استان را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: توسعه مناطق گردشگری محلات و نراق، تسریع در راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی عایق‌های رطوبتی و سنگ در دلیجان و نیم ور، تکمیل تصفیه خانه آب دلیجان و اصلاح پایه مالیاتی شهرستان محلات برخی از مطالبات مردمی و منطبق بر پتانسیل‌های موجود است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: معمولا در سفرهای هیئت دولت توجه خاصی به شهرهای کوچک و روستاها نمی‌شود و یکی از مطالبات و انتظارات مردم سرکشی برخی از مسئولین عالی رتبه دولتی از روستاها برای برنامه ریزی بهتر در راستای محرومیت زدایی از روستاهاست و دولت باید به این امر نیز توجه ویژه داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.