رییس پیشین سیا گفته است، هک گروه های سیاسی آمریکا توسط روسیه با هدف تخریب ذهن آمریکایی‌ها صورت گرفته و بیش از آنکه بر نتایج انتخابات اثر بگذارد، اعتماد در سیستم انتخاباتی کشور را نشانه گرفته است.

 مسکو در تلاش ایجاد اختلال در روند انتخابات آمریکا است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، ژنرال مایکل هایدن، رییس پیشین سیا گفت، به نظر نمی‌رسد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به دنبال تغییر در روند انتخابات آمریکا به نفع دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا باشد بلکه استفاده از هک اطلاعات برای ایجاد اختلال در روند انتخابات است.

وی ادامه داد: به نظر من آنها می خواهند ذهن ما را نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خراب کنند. تعبیر من از آنچه که روسیه انجام داده متاسفانه جاسوسی است.

رییس پیشین سیا در جریان سخنرانی در "بیناد میراث" در واشنگتن درباره چالش های امنیت سایبری در دولت آتی آمریکا سخن گفت.

دولت آمریکا انگشت خود را به سمت دولت روسیه بخاطر  وب سایت رسمی حزب دموکرات نشانه گرفته و گفت که مقام‌های ارشد این کشور مقصر این هک هستند.

ویکی لیکس هزاران مورد از ایمیل‌های روزانه مدیر کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را منتشر کرد و مقام‌های آمریکایی می‌گویند که این مساله را در دست بررسی دارند و شواهدی در دست دارند که نشان می دهد روسیه این اطلاعات را به ویکی لیکس داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.