سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدواریم به 3 امتیاز خوب خانگی مقابل فولاد دست پیدا کنیم و یقین دارم به صدر جدول برمی‌گردیم.

قلعه نویی به بازیکنان تراکتورسازی هشدار داد

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بسیار بزرگی است و نگه داشتن آن سخت.

وی افزود: تجربه نشان داده هر وقت مجموعه و هواداران پشت هم بدوند تراکتورسازی شرایط ایده‌آلی به دست آورده است. ما مقابل سایپا به خاطر قدرت تاکتیکی حریف نتوانستیم خوب کار کنیم ولی امیدواریم فردا در دیدار با فولاد خوزستان 3 امتیاز را بگیریم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است که 50 متر رو به جلوی آن بسیار سرعتی کار می‌کند. از روزی که ساسان انصاری و وحید طالب‌لو به این تیم اضافه شده‌اند پیشرفت خوبی کردند ولی ما امیدواریم به 3 امتیاز خوب خانگی دست پیدا کنیم و یقین دارم که ما به صدر جدول برمی گردیم.

قلعه نویی گفت: در رابطه با استادیوم چون فکر ما برای حفظ بیت المال است دیدیم اگر انسان های خودخواهی باشیم و خیلی زود در این ورزشگاه بازی کنیم چمن از بین می‌رود به همین خاطر گفتیم بازی فولاد را هم در استادیوم اختصاصی بازی کنیم تا این چمن یک ماه دیگر فرصت استراحت داشته باشد.

وی تاکید کرد: ما از نظر آماری جزو بهترین تیم های لیگ هستیم. خط حمله خیلی خوبی داریم و مهدی شریفی به مرز آمادگی نزدیک شده است و ادینهو هم شرایط خوبی داشته و حاتمی هم وضعیت قابل قبولی دارد. نیم فصل باید مطالعه کنیم و ایرادهای تیم را برطرف کنیم. به چند نفر از بازیکنان هشدار دادم که اگر تقویت نشوند در نیم فصل دوم کنار ما نخواهند بود. آقای آجورلو به تنهایی مشکلات تیم ما را برطرف می کند و کمک هایی که قبلا صورت می گرفت از زمان حضور آقای آجولو قطع شده و او با تلاش های شبانه روزی برای رفع مشکلات تلاش می کند. البته برخی از مدیران استانی نظیر دبیری و نجفی و... کنار تیم ما هستند و تراکتور نماد مردم آذربایجان شده است.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره مصدومیت جاسم کرار خاطرنشان کرد: جاسم کرار به یقین فردا بازی می کند ولی مشخص نیست که در ترکیب اصلی باشد یا در نیمه دوم به میدان برود. کرار می تواند در لیگ های معتبر دنیا بازی کند ولی بدن سازی های لازم را انجام نمی دهد و در فشار بازی دچار مصدومیت می شود. می توانستیم در بازی سایپا و حذفی از او استفاده کنیم ولی به او استراحت دادیم. معتقدم او باید نگرشش را تغییر دهد تا به راحتی دچار مصدومیت نشود.

وی ادامه داد: ما به چند بازیکن تیم هشدار دادیم و امیدواریم در 7 هفته آینده این هشدار کارساز شود تا در تیم ما بمانند. با هیچ بازیکنی شوخی ندارم و مربی منظبطی هستم و هیچوقت هم مربی پروازی نبودم و همیشه کنار تیم هستم و باید همه کسانی که با ما کار می کنند همه فکر و ذکرشان روی بازی باشد و تمرکز کافی را داشته باشند. اگر دوستان همراه نشوند کسانی را جایگزین آنها می کنیم که بهتر از آنها باشند ولی ما دوست داریم تغییر رویه دهند و در جمع ما بمانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.