دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: در انتخاباتی که پیش رو داریم باید به ارشادهای رهبری توجه کرده و ارشادهای ایشان در مورد فردی که باید انتخاب شود، مهم است.

باید در انتخابات پیش رو به ارشادهای رهبری توجه ویژه کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله محمد موحدی کرمانی عصر چهارشنبه در آیین دومین سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی در دانشگاه امام صادق(ع) افزود: باید از علمایی که پیرو رهبری هستند نیز نظرخواهی شود تا مردم در قیامت بگویند ما به فلانی به خاطر رهنمودهای رهبری و علمای ربانی رای دادیم.
وی همچنین در خصوص شخصیت آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: آیت الله مهدوی کنی مطیع ولی امر بودند همانطور که امام (ره) فرمودند من به شما ارادت داشته، دارم و خواهم داشت.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مرحوم مهدوی کنی در برابر خطوط انحرافی و نفاق با تمام وجود می ایستاد؛ در برابر انسانهایی که به ظاهر سخن راست می گفتند اما دروغ بود.
وی اضافه کرد: مردم یاد علما را فراموش نمی کنند؛ چرا که علما سیره انبیا را در پیش گرفته اند و کار آنها را انجام می دهند.
آیت الله موحدی کرمانی افزود: قاطعیتی که وی در جامعه روحانیت در دفاع از خط رهبری داشت گفتنی و شنیدنی است و هر جا نیاز بود حضور پیدا می کرد؛ چه در پست وزارت کشور، خبرگان، شورای نگهبان و جامعه روحانیت مبارز و چه مبارزات قبل از انقلاب و زندان و شکنجه شدن ها که هر کدام نیاز به تفسیر و بیان طولانی دارد.
وی گفت: ماموریت انبیا امر به معروف، نهی از منکر و اصلاح امت است، علما با پشتوانه مردمی در میدان مبارزه با کفر و استکبار وارد شده و قدرتمندانه در مقابل مستکبرین می ایستند؛ همانطور که امام راحل در برابر قدرت های بزرگ ایستاد و امروز نیز رهبر انقلاب در مقابل نفاق با پشتوانه مردم ایستاده اند.
آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: مدارا کردن با مردم و زهد داشتن شیوه علمای ربانی است؛ باید مردم زهد علما را احساس کنند که خوشبختانه این مساله در علما احساس می شود؛ علمای ربانی به مردم بصیرت داده و این جرات را به مردم می دهند که در برابر استکبار ایستادگی کنند؛ همانطور که امام با بصیرت در برابر آمریکا و رژیم شاه ایستاد.
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه مرحوم مهدوی کنی این چنین بود گفت: علمای ربانی حامی مظلومین هستند. انقلاب ما نیز این چنین بوده چون از فلسطین، شیعه، مسلمانان و همه مستضعفین حمایت می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.