سرمربی بارسا پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر سیتی، شاد و خندان به نشست خبری آمد و به تمجید از مسی پرداخت.

انریکه: درباره مسی تردید نداشته باشید/ بازی سختی در منچستر خواهیم داشت

به گزارش قدس آنلاین، در شبی که بارسلونا برابر منچستر سیتی ۴ بر صفر برنده شد، لیونل مسی با زدن سه گل از چهار گل بارسا، نقش تعیین کننده ای در ثبت این پیروزی درخشان داشت.

انریکه سرمربی بارسلونا در پایان بازی گفت: انتظار چنین دیداری را داشتم. در ابتدا خوب شروع نکردیم و توپ های زیادی از دست دادیم و سپس مصدومیت بازیکنانی جون آلبا و پیکه اتفاق افتاد. در این بازی ماسکرانو هم در پست غیرتخصصی بازی می کرد که عالی کار کرد. اومتیتی هم فوق العاده بود.

وی ادامه داد: شاید نتیجه پایانی کمی اغراق آمیز باشد. ولی وقتی برابر تیمی مثل بارسا با مهاجمانی چون مسی، نیمار و سوارز، مرتکب چنین اشتباهاتی می شوید، باید انتظار چنین شکست سنگینی را نیز داشته باشید.

سرمربی بارسلونا افزود: در این بازی اتفاقات غیرمنتظره زیادی رخ داد از اخراج ها گرفته تا مصدومیت ها به ضرر هر دو تیم. سیتی و بارسا مشابه هم بازی می کردند و باید بگویم که این برد به ما قدرت بیشتری خواهد داد. هرچند معتقدم این بازی سه امتیاز داشت که به ما رسید و اتفاق خاصی نیفتاده است. اطمینان دارم که در بازی برگشت به ما بسیار سخت خواهد گذشت.

انریکه در خصوص مسی نیز خاطرنشان کرد: در این مسابقه توانایی های واقعی مسی را دیدیم؛ گویی در مدرسه فوتبال بازی می کرد. این انتظاری است که همیشه باید از مسی داشت. این یک نمایش واقعی فوتبال از سوی او بود. من و کسانی که مسی را هر روز در تمرینات می بینیم، می دانیم که او توان انجام چه کارهایی را دارد. او به همه کمک می کند و یک الگو است. بدون شک کسانی که به توانایی های مسی تردید دارند، ساده لوحند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.