قدس آنلاین-اراک-احمدمختاری:امام جمعه موقت اراک به سفر هیات دولت به استان مرکزی اشاره کرد و گفت: دولت در سفر به استان مرکزی به گونه ای برنامه ریزی کند تا دیگر شاهد تعطیلی کارخانه ها و تجمعات کارگران در این استان نباشیم.

دولت با تدبیر مانع تعطیلی کارخانجات و تجمعات کارگری استان مرکزی شود

حجت الاسلام سید علی حسینی پورامام جمعه موقت اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت: امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی خودباروری را در بین مردم ایران زنده و به مردم جامعه «ما می توانیم» را ثابت کردند.

حسینی پور اظهار کرد:متاسفانه امروز عده ای نسبت به این شعار تردید دارند و رسیدن به برخی از خواسته های خود را با نگاه به بیرون دنبال می کنند. وی به قدرت ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: امروز تمام کشورها به قدرت ایران پی برده اند و در صدد هستند قدرت ایران را کاهش دهند.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: در این راستا دشمن برای کاهش قدرت ایران به دنبال اجرای برنامه هایی است تا قدم به قدم قدرت ایران را کاهش دهد. حسینی پور به بهانه جویی های استکبار مقابل ایران اشاره کرد و ادامه داد: همان طور که بارها مقام معظم رهبری بیان فرمودند بحث هسته بهانه ای است که دشمن به واسطه آن می خواهد به اهداف خود دست پیدا کند.

وی اضافه کرد: همان طور که شاهد هستیم استکبار در ادامه مسئله هسته ای به بحث مقاومت و بعد از آن باورها و اعتقادات مسلمانان را بهانه می کند. سازمان ملل در مقابل پول های عربستان زانو زده است.

خطیب موقت نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه سازمان ملل و شورای امنیت در خدمت ابر قدرت ها هستند بیان کرد: این نهاد ها برای بازی دادن سایر کشورها تشکیل شده اند و برای خودشان حق وتو قرار داده اند. وی با اشاره به اینکه سازمان ملل در مقابل پول های عربستان زانو زده است بیان کرد: متاسفانه این سازمان تمام حقایق را زیر پا می گذارد و به دنبال منافع ابر قدرت ها است.

حسینی پور با اشاره به اینکه این سازمان ها به دنبال منافع خودشان هستند اضافه کرد: این سازمان ها در خصوص کشتار مردم یمن و سایر مسلمانان به درستی رسیدگی نکرد. امام جمعه موقت اراک گفت: به گفته امام (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما با اتکا به قدرت مردم می توانیم هر توطئه ای علیه کشور را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: امام بابیان این جمله نشان داد که ۱۰۰ سال از زمان جلو هستند ولی امروز برخی در داخل نسبت به امریکا وحشت دارند و اینها ۱۰۰ سال عقب مانده اند. دولت با برنامه ریزی مانع تعطیلی کارخانه ها و تجمع کارگران استان مرکزی شود.

امام جمعه موقت اراک به سفر هیات دولت به استان مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم در سفر هیات دولت به استان مرکزی در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و .. حق این استان ادا شود. حسینی پور اظهار کرد: استان مرکزی از دیرباز در زمینه های مختلف بنام و ارزشمند بوده است و امروز هم در زمینه های مختلف دارای جایگاه ویژه ای در کشور است.

وی با بیان اینکه مردم استان مرکزی مردم زحمت کش و اهل کار و تلاش هستند ادامه داد: دولت در تصمیم گیری های خود حق مردم را ادا کند تا بعد از چهار سال از عمر دولت اقدامی در راستای رسیدگی به مطالبات مردم انجام شده باشد. امام جمعه موقت اراک خاطرنشان کرد: دولت در سفر به استان مرکزی به گونه ای برنامه ریزی کند تا دیگر شاهد تعطیلی کارخانه ها و تجمع کارگران نباشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.