نماینده روسیه در دفتر سازمان ملل در ژنو اظهار کرد: ائتلاف تحت رهبری آمریکا به طور نظام‌مند زیرساخت‌ها در سوریه را تخریب می‌کند.

 ائتلاف آمریکا به طور نظام‌مند زیرساخت‌های رویسه را هدف قرار می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، الکسی بروداوکین، نماینده روسیه در دفتر ژنو سازمان ملل متحد اعلام کرد: ائتلاف تحت رهبری آمریکا در چهارچوبی نظام‌مند زیرساخت‌ها در سوریه را از بین می‌برد و علیه ارتش و غیر نظامیان سوری حملات هوایی انجام می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی در حلب ائتلاف تحت رهبری آمریکا زیرساخت‌ها را در مناطق تحت کنترل دولت دمشق هدف قرار داده و از بین می‌برد. این ائتلاف ضمن اینکه ارتش و غیر نظامیان را هدف قرار می‌دهد اکنون ظاهرا به دنبال آن است که امکان فرار تروریست‌های داعش از موصل به سوریه را فراهم آورد.

بروداوکین اضافه کرد: گروهی از کشورها همچنان به کمک‌های خود به گروه‌های افراطی و تروریستی ادامه می‌دهند و به آنها در حوزه‌های تبلیغاتی و سیاسی یاری می‌رسانند و در عین حال به این گروه‌ها تسلیحات ارائه می‌دهند.

در همین حال خبرگزاری اسپوتنیک از قطع شدن میکروفن این نماینده روسی در جریان سخنرانی خود در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    چون همه میدانند داعش ساخت آمریکا است برای متوقف کردن انقلاب اسلامی ولی مخالفان آمریکا و اسرائیل آن را بیان میکنند و موافقان آمریکا در این مورد سکوت میکنند اگر ائتلاف تحت رهبری آمریکا عمدأ زیرساخت‌ها در سوریه را از بین نبرد و علیه ارتش و غیر نظامیان سوری حملات هوایی انجام ندهد بزودی داعش کلأ در این کشور شکست سختی از سوریه و متحدانش (ایران و روسیه) خواهد خورد و برای همیشه از آن کشور فرار خواهد کرد