مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در آستانه آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال با تاکید بر اینکه تکرار قهرمانی هدف تیم بسکتبال این باشگاه است، گفت: در شرایط عادی حتما فینالیست خواهیم بود.

گفتگوی قدس آنلاین با مدیرعامل مدافع قهرمانی لیگ بسکتبال/ شرایط عادی باشد بازهم فینالیست می شویم

به گزارش قدس آنلاین، فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی از پنجشنبه آغاز می شود که پتروشیمی یکی از پرقدرت ترین و شایدهم مطرح ترین تیم های حاضر در این فصل مسابقات است. این تیم سال گذشته با غلبه بر دانشگاه آزاد طی دیدارهای فینال، قهرمان لیگ شد و حالا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی درمسابقات شرکت خواهد کرد. 

پتروشیمی در حالی مهیای حضور در فصل جدید مسابقات می شود که هفته گذشته در مسابقات باشگاه های آسیا و اولین حضور در این رقابت ها به عنوان سوم دست یافت. شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام طی گفتکو با خبرنگار قدس آنلاین از این عنوان ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که تیمش برای فصل جدید مسابقات باشگاهی ایران هم کاملا آماده است. گفتگوی قدس آنلاین با مدیرعامل مدافع قهرمانی لیگ بسکتبال به این شرح است:

* وضعیت آمادگی تیم پتروشیمی در آستانه آغاز مسابقات چگونه است؟
- بازیکنان کاملا آماده است. طی دو سه ماه گذشته که تیم برای مسابقات باشگاه های آسیا تمرین می کرد. بعد از بازگشت از این رقابت ها هم بازیکنان تمرینات شان را دنبال کردند تا برای مسابقات باشگاهی کشور آماده شوند. 

*  چه هدفی برای این فصل مسابقات دارید؟
- به عنوان مدافع قهرمانی در این مسابقات شرکت می کنیم و می رویم تا این مقام را تکرار کنیم. به توانایی بازیکنان خود اطمینان داریم و خیال مان بابت عملکرد خوبی که آنها خواهند داشت راحت است. در شرایط عادی قطعا فینالیست این مسابقات خواهیم بود مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

* از تکرار قهرمانی صحبت کردید. خیلی ها از پتروشیمی انتظار قهرمانی در آسیا داشتند. چه شد که به این عنوان نرسیدید و به مقام سومی بسنده کردید؟
- سطح مسابقات و آمادگی تیم ها واقعا بالا بود. چینی ها که بعد از مدت ها در مسابقات حاضر شدند آنهم با آمادگی بسیار بالا؛ سایر تیم ها هم با علم به حضور چین و شرایط نماینده این کشور آماده مسابقات شده بودند. در این دوره مسابقات باشگاه های آسیا جنگ اصلی میان بازیکنان خارجی بود، خیلی از آنها به قدری سرشناس و قدرتمند بودند که اصلا نیازی به معرفی ندارند. حضور این بازیکنان رقابت ها را بیش از حد نزدیک و در عین حال شیرین کرده بود. در این شرایط اینکه ما به عنوان سوم دست یافتیم خیلی خوب بود. 

* یعنی از عنوان سومی پتروشیمی در آسیا رضایت دارید؟
- به هر خال این اولین بار بود که پتروشیمی در مسابقات باشگاهی آسیا شرکت می کرد. پیش از این تجربه ای از این رقابت ها نداشتیم اما با این وجود بازیکنان در تمام دیدارها خوب و با قدرت ظاهر شدند و تلاش لازم را داشتند. نباید فراموش کرد که در تیم های حریف بازیکنان خارجی بودند که خیلی تاثیر گذار ظاهر شدند 

* پتروشیمی هم برای مسابقات باشگاه های آسیا بازیکن خارجی جذب کرد.
- بله؛ وایت و اندرسون را جذب کردیم تا هم برای این رقابت ها و هم مسابقات باشگاهی ایران کمک حال تیم باشند اما هزینه‌ای که در ایران برای جذب بازیکن خارجی می شود با هزینه صرف شده در سایر کشورها اصلا قابل مقایسه نیست و اختلاف آن زمین تا آسمان است.

* در چه اهدافی در برنامه پتروشیمی است؟
- بر اساس برنامه های پیش رو برای خود هدف گذاری می کنیم. فعلا مسابقات باشگاهی ایران را در پیش داریم. با این هدف در این رقابت ها شرکت می کنیم که دوباره قهرمان شویم و به عنوان نماینده اول آسیا برای گرفتن سهمیه آسیایی در مسابقات وابا شرکت کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.