قدس آنلاین – ایلام: رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با وجود افزایش تردد در جاده های استان ایلام، از ابتدای سال جاری، حوادث رانندگی منجر به فوت، نسبت به مدت مشابه سال قبل 23درصد کاهش یافته است.

کاهش 23 درصدی حوادث رانندگی در ایلام

به گزراش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ محسن ناصری با بیان اینکه پرتردد ترین جاده ارتباطی استان ایلام در این مدت، مسیر ایلام به مهران است، اظهار داشت:  بیشترین حجم ترددها را کامیون های حامل بار به مهران و کاروان های زیارتی به مقصد شهرهای زیارتی کشور عراق تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار تصادفات جاده ای در نیمه نخست امسال نیز مربوط به مسیر ارتباطی ایلام به مهران و بالعکس بوده است است، افزود: تعداد کشته های حوادث رانندگی در این استان در 6 ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ محسن ناصری با بیان اینکه که بخش قابل توجهی از این کاهش تصادفات، مرهون رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی مردم و همچنین تلاش مستمر نیروهای پلیس راه بوده است، یادآور شد: امیدواریم در سایه این همکاری در سایر ایام سال نیز شاهد کاهش حوادث رانندگی در کشور و به تبع در استان ایلام باشیم.

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به بکارگیری دوربین های کنترل سرعت در جاده های ارتباطی این استان، خاطرنشان ساخت: نصب این دوربین ها به کمک پلیس آمده و با ثبت سرعت خودروها و بیان هشدارهای لازم به رانندگان، شاهد کاهش سرعت و در نتیجه، کاهش حوادث رانندگی شده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.