قدس آنلاین: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: کارگر رستورانی که طعمه حریق شده بود با تلاش آتش‌نشانان از مرگ حتمی نجات یافت.

مهار حریق یک رستوران و نجات جان یک کارگر آن در مشهد

آتشپاد سوم مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: صبح امروز با مهار آتش‌سوزی رستورانی در مشهد، کارگر به خواب فرو رفته در میان دود آتش با تلاش آتش‌نشانان از حادثه نجات یافت.

وی افزود: کانون حریق این رستوران 160 متری دستگاه تهویه هوا در قسمت ورودی رستوران بود که بدلیل نقص فنی آتش گرفته و دود آن کل فضا را فراگرفته بود.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه افراد عبوری با مشاهده دود و آتش بلادرنگ گزارش حادثه را در ساعت 7:23 صبح امروز به سامانه تلفنی 125 اعلام کردند، گفت: آتش‌نشانان ایستگاه شماره هشتم این سازمان با حضور به‌موقع در محل حادثه و بالا کشیدن کرکره برقی وارد رستوران شدند و همزمان با مهار حریق کارگر رستوران را که در اتاقی در گوشه رستوران خواب بود به بیرون منتقل کردند و وی را از خطر مرگ حتمی نجات دادند.

رضایی ضمن ابراز خرسندی از اینکه بروز این حادثه خسارت جانی در پی نداشت، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان نسبت تخلیه کامل دود از محل حادثه اقدام کردند و در ادامه اقدامات پیشگیرانه‌ را صورت دادند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.