قدس آنلاین – ایلام: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی استان تا 10 آبان ماه جاری مهلت دارند در جشنواره امتنان ثبت نام نمایند.

دهم آبان؛ آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره امتنان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علیرضا زرگوش با بیان اینکه در راستای اجرای ماده 195 قانون کار، همه کارگران مشمول قانون کار واجد شرایط می توانند به صورت انفرادی یا گروهی (گروه کار) در سامانه امتنان نام نویسی کنند، اظهار داشت: این جشنواره در راستای اجرای این ماده و به منظور ارج نهادن به اندیشه ها، کوشش ها و فعالیت های ارزشمند کارگران و تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر و با هدف تشویق کارگران تلاشگر و در راستای ترویج هر چه بیشتر ارزش های اسلامی و رعایت انضباط در محیط کار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بالابردن فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه از دیگر اهداف جشنواره امتنان است، افزود: همانند سال های گذشته و پس از اطلاع رسانی به کارگران، افراد نمونه سال نیز در بنگاه های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی برگزیده می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه فرآیند نام نویسی اینترنتی بیست و هشتمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه استان ایلام به مدت یک ماه است، بیان داشت: ثبت نام از کارگران از دهم مهر ماه آغاز شده و تا دهم آبان ماه نیز ادامه دارد.

علیرضا زرگوش با اشاره به اینکه تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می توانند کارگران و گروه های کار نمونه را در سامانه اینترنتی نام نویسی نمایند، یادآور شد: این جشنواره، هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه های کارگری نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می گردد.

گفتنی است، استان ایلام نزدیک به 550 واحد تولیدی و صنعتی دارد که بیش از 3 هزار کارگر و گروه کارگری در این واحدها مشغول کار هستند.

لازم به ذکر است، بیش از سه هزار تعاونی در بخش های مسکن، کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن در استان ایلام فعال و دایر است که در سه سال گذشته 250 تعاونی به تعداد آنها افزوده شده است

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.