قدس آنلاین- بیرجند:معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از کمک نقدی ۲۰۰میلیون ریالی یک حامی برای پیوند کلیه یک فرزند مدجوی طرح محسنین این نهاد خبرداد.

کمک ۲۰۰میلیون ریالی حامی طرح محسنین به بیمار نیازمند خراسان جنوبی
به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید رضا حسینی  اظهار داشت یک حامی و خیر تهرانی طرح محسنین، پس از اطلاع از وضعیت یکی از بیماران مددجوی تحت حمایت این نهاد که دچار بیماری کلیوی بوده و در حال حاضر بایستی به طور مرتب دیالیز شود، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی برای پیوند کلیه این بیمار در شهرستان بیرجند اختصاص داد.

وی افزود:با هماهنگی های بعمل آمده با مددکار این مددجو و ارائه گزارشی از وضعیت زندگی این مددجو به حامی طرح محسنین، وی مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جهت پیوند کلیه را تقبل نمود و کمیته امداد استان نیز بلافاصله با همکاری انجمن خیریه بیماران کلیوی خراسان جنوبی کار درمان این فرزند مددجو را آغاز کرد.

وی بیان کرد: طرح محسنین با هدف حمایت و سرپرستی از فرزندان خانواده های نیازمند و ایجاد بستری مناسب برای ارتقاء وضعیت معیشتی خانواده های نیازمند با مشارکت اقشار مختلف برای رفع محرومیت اجرا می شود.
حسینی تعداد فرزندان بهره مند شده از طرح محسنین در استان را ۳ هزار و ۴۸۷ فرزند عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۳ هزار و ۸۷۶ حامی از این فرزندان حمایت می کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: شماره حساب جاری ۴۹۴۴۹۴۴۹۵۵ نزد بانک ملت مرکزی بیرجند بنام طرح محسنین کمیته امداد خراسان جنوبی با کد شناسه ۲۰۲۰۲۴ آماده دریافت کمک های نقدی خیران نیک اندیش در این زمینه می باشد.
حسینی اظهار داشت :طی ۶ ماهه سال جاری حامیان طرح محسنین بیش از ۵ میلیارد ریال به خانواده های نیازمند این طرح کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد بالائی برخوردار بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.