قدس آنلاین-اراک- احمدمختاری: طرح زایشگاه و اتاق عمل بیمارستان امام سجاد(ع) شهر آشتیان استان مرکزی روز یکشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری در امور مجلس به بهره برداری رسید.

برنامه تحول نظام سلامت جزء موفقیت های اقدامات در کارنامه دولت است

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس در این آیین گفت: برنامه تحول نظام سلامت جزء موفقیت های اقدامات در کارنامه دولت است که باید تقویت شود و سطح خدمات دهی به مردم بیش از پیش ارتقاء یابد.

حسینعلی امیری افزود: دولت یازدهم هزینه های بسیاری را در برنامه تحول نظام سلامت متحمل شده است، بنابراین برای پایداری این طرح خداپسندانه مسوولان رده های مختلف باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند. وی ادامه داد: خدمات رسانی بی منت و تلاش برای بالندگی اقتصادی با تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری هدف اصلی دولت تدبیر و امید است و همه برنامه های دولت با تاکید شخص رئیس جمهوری بر این اساس برنامه ریزی شده است.

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی نتیجه ایثارگری های شهدا و خانواده های معظم آنان است و آحاد جامعه باید نسبت به سیره شهدا و تکریم خانواده های این عزیزان بیش از پیش تلاش کنند.

وی گفت: طرح های نیمه تمام تعریض و زیرگذر جاده آشتیان به راهجرد، فاضلاب شهری و تکمیل مجتمع فرهنگی علامه سیدجلال الدین آشتیانی نیازمند نگاه ویژه دولت است.

فرماندار شهرستان آشتیان نیز در این آیین گفت: طرح زایشگاه اتاق عمل بیمارستان امام سجاد(ع) در 700 متر مربع و اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که از این میزان 20 میلیارد ریال از سوی خیر و 10 میلیارد ریال دیگر نیز از سوی دانشکده علوم پزشکی اراک تامین شد.

محمود حسنی بیان کرد: شهرستان آشتیان جایگاه پرورش شخصیت های بزرگ علمی و تاریخی در عرصه های مختلف بوده است که امروز مسئولیت مسئولان در خدمت رسانی به مردم را سنگین تر کرده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.