قدس آنلاین-اراک احمد مختاری: آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه یکشنبه در نشست دیدار رئیس جمهوری با دیدار، علما، ایثارگران و برگزیدان استان مرکزی در اراک افزود: مردم شریف این استان وفاداری خود را به رهبر معظم انقلاب، نظام، رئیس جمهوری و روحانیون اثبات کرده اند.

رئیس جمهوری به استان مرکزی با نگاه و عینک ویژه مسائل و مشکلات این استان را رصد کنند

امام جمعه اراک با گرامیداشت یاد و خاطره 6200 شهید استان مرکزی و شهدای مدافع حرم ادامه داد: این استان خدمات و تلاش های زیادی در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف داشته است. وی بیان کرد: امید است با این سفر پیشرفت، رونق، سربلندی، غنای فرهنگی، معنوی، اخلاقی، اجتماعی و سرمایه های اجتماعی در این استان پدیدار شود.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: استان مرکزی با مساحتی به وسعت 30 هزار کیلومتر مربع، از نظر نیروی انسانی و شخصیت هایی که در 100 و 200 سال گذشته داشته ، شهرستان های تفرش، آشتیان، فرمهین، روستای هزاوه و شخصیت مانند قائم مقام فراهانی عظمتی بزرگ است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: امام خمینی (ره) با تلاش های خود خدمات بزرگی به بشریت کرده، مزرعه ای که ایشان کشت کرد، یک شجره طیبه است.

وی اظهار کرد: در مجموع انتظار است که نگاه ویژه به مشکلات استان مرکزی صورت گیرد، چند واحد صنعتی این استان به غلط واگذار شده، مدیریت آنها راه و روش درستی ندارد و باید دولت خود این واحدها را مدیریت کند.

امام جمعه اراک افزود: هپکو، آذراب، واگن پارس، آلومینیوم و آونگان اراک ارزشمند است، هر یک از این واحدها اگر دوباره بخواهد ایجاد شود، نیازمند صدها میلیون دلار سرمایه گذاری است و 10 سال زمان می برد تا به ثمر بنشیند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.