رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خون شهدا و حضور مدافعان حرم، ایران را با وجود حضور دشمنان در اطراف این کشور، در منطقه امن کرده است.

مدافعان حرم نقش بسزایی در حفظ امنیت ایران دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، علی لاریجانی شامگاه (یکشنبه، ۲ آبان) در دیدار با خانواده شهید قاسم غریب، ‌ اظهار کرد: افرادی که برای حمایت و دفاع از انقلاب و حریم اهل بیت (علیهم السلام) به خارج از کشورمی‌روند نقش به سزایی در تداوم انقلاب و سرنوشت ایران دارند.
وی افزود: با دشمن‌هایی که در اطراف ایران وجود دارد، به خصوص جریان‌های تروریستی و تکفیری موجود در منطقه، کشور ما به خاطر خون شهدا امن است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روحیه فداکاری با ارزش است و باید خدا را شکر کرد که کشورمان این نیروهای زبده و مجاهد را دارد.
لاریجانی تصریح کرد: باید شما را تحسین کرد که چنین عزیزانی در دامان خود پرورش دادید و از بیت شرف و شهادت هستید.
رئیس قوه مقننه ادامه داد: این افتخار بزرگی است برای انسان که از بیتش شهید داشته باشد و من برای این شهید مدافع حرم علو درجات را از خداوند متعال خواستارم.
همچنین علی لاریجانی شامگاه (یکشنبه، ۲ آبان ماه) نیز با خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مجلس در این دیدار ضمن گفت‌وگو با خانواده وی از مجاهدات این شهید تقدیر کرد و برای ایشان علو درجات را از خداوند متعال مسئلت کرد.
‌شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا در سال گذشته در سوریه به شهادت رسید. این شهید مدافع حرم دارای پسری یک ساله و دختری ۷ ساله است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.