قدس آنلاین- یزد : معاون سیاسی استاندار در جمع ورزشکاران، مدال آوران و اعضای هیئت ورزشهای ناشنوایان استان بر فراهم شدن زمینة حمایت بیشتر از این ورزشکاران تأکید کرد

زمینه حمایت بیشتر از ورزشکاران ناشنوای استان فراهم شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدعلی طالبی با تبریک موفقیتهای ارزشمند تیم های ورزشی ناشنوایان استان در رشته‌های گوناگون گفت: این موفقیتها نشان از ظرفیتها و پتانسیل های بسیارخوبی دارد که در این گروه از جامعه وجود دارد و ما این توانمندی ها را نه تنها در عرصة ورزش بلکه در حوزة هنر و سایر رشته ها نیز مشاهده کرده ایم.
وی اظهارداشت : باور داریم که اگر ناشنوایان از نعمت شنوایی برخوردار نیستند در عوض ارادة بسیار خوبی دارند که می توانند در عرصه های گوناگون سرآمد جامعه باشند و برای مردم و استان افتخارآفرینی کنند.
طالبی با توجه به مسائل و مشکلات گوناگونی که از سوی ناشنوایان ورزشکار استان در این نشست مطرح شد، افزود: از مسئولان هیئت ورزشهای ناشنوایان استان می خواهم که این مشکلات را جمع بندی کنند و راهکارهای پیشنهادی برای رفع این مسائل را ارائه دهند تا بتوانیم موارد مطرح شده را با موافقت استاندار محترم و همراهی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و دستگاههای مربوطه رفع کنیم.

معاون استاندار تصریح کرد: نباید این گونه احساس شود که این جمع مورد بی توجهی قرار گرفته است و یا ورزشکارانی که ناشنوا نیستند، مشکلی ندارند و بیشتر حمایت می شوند بلکه ما مسئولیتمان نسبت به ورزشکاران ناشنوا بیشتر است و هر جا بتوانیم پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد.
وی  گفت  : شما ورزشکاران ناشنوا که در زندگی با مشکلاتی روبرو هستید و در ورزش نیز با وجود مشکلات به فعالیتهای ورزشی خود ادمه می دهید، این نشان دهنده اراده بسیار خوبی است که دارید و امیدواریم به لطف همین اراده، پشتکار و جدیت شاهد موفقیتها و افتخارآفرینی های بیشتر شما باشیم و بتوانیم احساس رضایت بیشتری را برای شما فراهم کنیم.
طالبی در پایان سخنان خود خانواده ورزشکاران استان را بهترین پشتیبان ورزشکاران دانست و از همراهی و پشتیبانی آنها تشکر کرد.
«اکبر حدادی» رئیس هیئت ورزشهای ناشنوایان استان نیز در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیتهای این هیئت و افتخارآفرینی ورزشکاران نابینای استان در سطح ملی و بین المللی ارائه داد.
گفتنی است در پایان این نشست از مدال آوران و قهرمانان ورزشکار نابینای استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.