قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور: جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در 16 شهرستان و 18 ناحیه این استان خبر داد.

برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در گیلان

سردار مهدی کاظمی‌پور با اشاره به رزمایش الی بیت‌المقدس در گیلان اظهار کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس در راستای دفاع از کوی و برزن و امدادرسانی در 18 ناحیه و 16 شهرستان در گیلان برگزار می‌شود.

وی برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس را در قالب 72 گردان بیت‌المقدس و 9 گردان کوثر در گیلان عنوان کرد و گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس در قالب 100 گردان از جمله کوثر و بیت‌المقدس طی دو هفته در گیلان برگزار می‌شود.

به گفته جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، رزمایش مذکور 6 و 7 آبان ماه جاری در شهرستان‌های آستارا، رضوانشهر، صومعه‌سرا، شفت، رودبار، املش، لاهیجان و ماسال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر آمادگی سپاه با توجه به خصومت استکبار جهانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس برای مقابله با اهداف انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران راهبرد تحولی درونی در سپاه و بسیج را تبیین کرده است.

کاظمی‌پور از حضور 30 هزار نفر بسیجی و نیروهای اجرایی و پشتیبانی در رزمایش الی بیت‌المقدس گیلان خبر داد.

وی راهبرد سپاه را با هدف تقویت رزمی بسیج به منظور پاسخگویی به تهدیدات بیرونی و ناامنی داخلی دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌های دفاع از کوی و برزن و امنیت پایدار است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: رزمایش مذکور با بهره‌گیری از گردان‌های امام حسین(ع) در بعد دفاعی و امام علی(ع) در بعد امنیتی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.