قدس آنلاین-شهرکرد-فریدون عباسی: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ضریب پرداختی از جیب مردم از 57 درصد به حدود 10 درصد رسیده است.

استفاده از کارت الکترونیکی بیمه به جای دفترچه بیمه تا پایان سال جاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل بیمه سلامت استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : از جمعیت 930 هزار نفری استان حدود 650 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ضریب نفوذ بیمه سلامت در استان 68 درصد است.

صفر فرامرزی در خصوص تنوع دفترچه های بیمه در کشور گفت: تجمیع و عدم همپوشانی در بیمه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تجمیع منابع مالی در بیمه بسیار اهمیت دارد، افزود: تقریباً 20 درصد همپوشانی بیمه‌ای وجود دارد که در راستای برطرف کردن آن در تلاش هستیم و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

فرامرزی با اشاره به اهمیت عدالت در بهره‌مندی اظهار کرد: اجرای نظام بیمه‌ای واحد و کارآمد در کشور ضروری است.

مدیرکل بیمه سلامت استان افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ضریب پرداختی از جیب مردم از 57 درصد به حدود 10 درصد رسیده است.

وی خرید راهبردی و سطح‌بندی خدمات را از اقدامات مهم بیمه سلامت در راستای کاهش هزینه‌ها برشمرد  و افزود: طرح استفاده از کارت الکترونیکی بیمه به جای دفترچه بیمه تا پایان سال جاری در چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه دندانپزشکی، کلینیک امام رضا(ع) شهرکرد، خدمات دندانپزشکی را 40 درصد کمتر از تعرفه بازار آزاد ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.