قدس آنلاین- ایرانشهر - حسین سپاهی: روز چهارشنبه گذشته گزارشی مبنی بر وجود مدرسه کپری در منطقه ملک آباد در استان محروم سیستان و بلوچستان در روزنامه قدس منتشر شد.

مدرسه کپری روستای ملک آباد جمع می شود

پس از درج این گزارش رئیس شورای اسلامی روستای ملک آباد در گفت وگویی با خبرنگار قدس ضمن تأیید این مطلب تصریح کرد: پس از درج گزارش، مشکلات این فضای آموزشی توسط  مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان بررسی شد و مقرر گردید ضمن رعایت عدالت آموزشی و در نظر گرفتن مسایل رفاهی دانش آموزان ملک آباد، مدرسه کپری این منطقه حذف و دو اتاق به عنوان کلاس درس اجاره شود.

دادمحمد صمیمی افزود: همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهرستان قول مساعد داد که تاپایان سال جاری ساخت یک مدرسه شش کلاسه انجام شود تا دانش آموزان در فضای نوین آموزشی به تحصیل علم بپردازند.

وی تصریح کرد: مردم روستا نیز قول همکاری دادند تا هر چقدر زمین آموزشی برای ساخت فضای آموزشی برای تحصیل و رفاه فرزندانشان نیاز باشد به آموزش و پرورش اهدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: پس از درج این گزارش اثرگذار مسؤولان آموزش و پرورش  حکم انتقال دو معلم را به روستای ملک آباد ابلاغ کردند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ملک آباد 40 نفر در شش پایه مشغول به تحصیل هستند اما آن ها فقط شش میز و نیمکت دارند و سایر دانش آموزان بر روی زمین مشغول به تحصیل هستند، از آموزش و پرورش خواست نسبت به تجهیز این دوکلاس درس به میز و نیمکت و تانکر برای آب آشامیدنی و ساخت یک سرویس بهداشتی در مدرسه اقدام کند.

صمیمی با تشکر از روزنامه قدس برای انعکاس مسایل و مشکلات مردم این منطقه اظهار داشت:  به محض درج این گزارش در روزنامه قدس  مدیر آموزش و پرورش شهرستان به روستای ملک آباد آمد و و برای رفع مشکل فضای آموزشی تا حد امکان قول مساعد داد.

وی تصریح کرد: من به عنوان رئیس شورا  و به نمایندگی از مردم روستا از روزنامه وزین قدس برای رساندن پیام مردم این منطقه محروم به مسوولان تقدیر و تشکر می کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.