​قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: دوچرخه سوار مازندرانی که با هدف تکریم شهدای مدافع حرم، حرکت نمادین خود را در سطح کشور آغاز کرده است، به ایلام رسید.

کار فرهنگی۷ هزار کیلومتری به سبک رادمرد مازندرانی؛

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدآقا میربابایی در بدو ورود به شهر ایلام، یاد و خاطره شهدای استان در هشت سال دفاع مقدس را گرامی و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ستارگانی درخشان در ایران اسلامی هستند که با هدف پاسداری از حریم ولایت و مرزهای اعتقادی، جان عزیز خود را فدا می کنند

وی با بیان اینکه برای من اوج افتخار است که در این ماه خون و قیام به استانی پای نهاده ام که مهد پایداری، ایثار و شهادت است، افزود: یکی دیگراز اهداف این حرکت فرهنگی و دینی، تمجید و سپاس بیکران از خانواده های شهداء است.

این دوچرخه سوار مازندرانی خانواده های شهداء و ایثارگران را سرمایه های معنوی جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: همه ما مدیون رشادت های شهداء، رزمندگان و ایثارگران انقلاب اسلامی هستیم.

محمدآقا میربابایی از تلاش فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان های مسیر حرکت که در تهیه تصاویر شهدای حرم و هماهنگی های لازم متحمل زحماتی شده اند تقدیر کرد و یادآور شد: این سفر و حرکت فرهنگی ام پس از ایلام به مهران، دهلران و دزفول ادامه می یابد و سپس وارد کربلای خوزستان خواهم شد.

وی از استقبال و میهمان نوازی مردم و مسؤلان ایلام بویژه مدیران و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تقدیر نمود و تصریح کرد: تصمیم دارم پس از خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و کرمان و خراسان ها، یزد، فارس، اصفهان، مرکزی، همدان و سمنان، نهایتاً به محضر مقام معظم رهبری شرف یاب شوم.

گفتنی است محمدآقا میربابایی دوچرخه سوار ۴۰ ساله بابلسری استان مازندران، کار زیبای فرهنگی خود را از گلزار شهدای این شهرستان آغاز نموده و تاکنون پس از عبور از استانهای مازندان، گیلان، اردبیل، آذربایجان های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام، حدود ۷ هزار کیلومتر رکاب زده و تصمیم دارد که ندای معنوی، حماسی و پایداری شهدای مدافع حرم را به گوش آحاد ملت بزرگ ایران  و جهانیان برساند.

لازم به ذکر است، این ورزشکار اسوه و مُبلغ دینی، هنرمندی خلاق نیز محسوب می شود چرا  که با طراحی تصویرهای مبارک شهدای مدافع حرم هر استان، آنان را در بدو ورود، به مسئولان همان استان اهداء می کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.