قدس آنلاین - خاش : فرماندار شهرستان خاش گفت: اجرای افزون بر ۸۰ پروژه تنها در حوزه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در تاریخ این شهرستان بی نظیر است و اقدام و حرکتی بزرگ در این حوزه محسوب می شود

اجرای ۸۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خاش

محمداکبر چاکرزهی در آیین معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت : دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت و کمک کردن به ارتقای شاخص های سلامت توانسته به موفقیتهای لازم در این عرصه دست یابد.

وی اظهار داشت: هم اینک به همت دولت ،تدابیر ارزشمندی برای ارائه خدمات شایسته به مردم خوب و خون گرم و نجیب و مرزدار این منطقه اندیشیده شده است. وی افزود : رشد اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در شهرستان خاش به بیش از ۵۰ درصد رسیده که سهم بهداشت و درمان قابل توجه و ارزشمند است. وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان خاش و منطقه سیستان و بلوچستان با نگاه ارزشمند مقام معظم رهبری و همت مسئولان در دولت تدبیر و امید مرتفع می شود. فرماندار خاش از تلاشهای ارزشمند دکتر پرویز براهویی رئیس شبکه بهداشت و درمان در جهت ارائه خدمات شایسته به مردم این شهرستان قدردانی کرد. در این مراسم دکتر محمد رخشانی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.