وزیر ارشاد درباره ارائه وام مسکن به خبرنگاران گفت: با دستور رییس‌جمهوری مراحل انجام این کار طی شده است و انشاءالله به زودی این موضوع تحقق می‌یابد که به پنج هزار نفر از افراد داوطلب خبرنگار، وام 30 میلیونی مسکن ارائه می‌شود. <BR>

ارائه‌ی وام 30 میلیونی مسکن به پنج هزار

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ، سیدمحمد حسینی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - طی سخنانی در مراسم تجلیل از طلایه‌داران عرصه خبر که با حضور رییس‌جمهوری در حال برگزاری است با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص قداست قلم و کلام اظهار کرد: مطبوعات و رسانه‌ها همانند آیینه هستند که خود دیده نمی‌شوند و در حقیقت مسائل و موضوعات مختلف را در درون خود نشان می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش اصحاب رسانه و همدلی با یکدیگر در ارائه اخبار یادآور شد: در انبوه نیروهایی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، افرادی وجود داشتند که با ظاهر در جمع ما بودند و اکنون همکار رسانه‌های بیگانه هستند و البته تعدادشان بسیار محدود است.

او در ادامه درباره مسائلی که پیش از سخنرانی وی از سوی چند تن از خبرنگاران مطرح شده بود، نیز گفت: مشکل آگهی‌ها حل شده و اینگونه نیست که انحصار در دست روزنامه‌ی ایران باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ما مسائل صنفی اهالی رسانه را دنبال می‌کنیم، یادآور شد: سال گذشته موضوع بیمه تکمیلی در محضر رییس‌جمهوری مطرح شد و امروز هیچ محدودیتی در این خصوص نداریم.

حسینی هم‌چنین درباره دریافت سهام عدالت اظهار کرد: کسانی که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، این آمادگی برای ارائه وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اظهاراتش تاکید کرد که خبرنگاران باید تلاش کنند مسائلی را مطرح کنند که برای مردم نافع باشد و مردم نیز در این راستا انتظاراتی از آنان دارند.

حسینی در پایان نقد سازنده از سوی رسانه‌ها را بسیار موثر عنوان کرد.

قبل از سخنان وزیر ارشاد تعدادی از خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.