قدس آنلاین-شهرکرد-فریدون عباسی:در این نمایشگاه ۱۰ عنوان کتاب به همراه چکیده مطالب به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد.

ترویج کتاب‌خوانی با برپایی نمایشگاه سفر کتاب

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون استان گفت: نمایشگاه کتابی با عنوان سفر کتاب به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فارسان راه‌اندازی شد.

فرزاد رحیمی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان از این نمایشگاه بازدید کردند و کتاب‌های منتشر شده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که نشان مرغک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی آن‌ها حک شده بود را دریافت کردند.

وی با تأکید بر لزوم علاقمند کردن قشر کودک و نوجوان به یادگیری بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۰ عنوان کتاب به همراه چکیده مطالب به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد.

رحیمی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه ترویج و توسعه فرهنگ‌ کتاب و کتاب‌خوانی در بین اعضای این مرکز بوده است، خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه برخی از دانش‌آموزان مشغول به مطالعه کتاب شدند که این امر بیانگر نهادینه شدن فرهنگ کتاب‌خوانی در بین اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تصریح کرد: افزایش آگاهی، ارتقای سطح دانش عمومی و افزایش انگیزه و علاقه نسبت به مطالعه از اهداف اساسی اجرای برنامه‌های مختلف در این مرکز بوده و باید با استفاده از راهکارهای مختلف مطالعه در جامعه ترویج شود چراکه مطالعه راهی برای افزایش اطلاعات و بینش صحیح اجتماعی نسبت به موضوعات مختلف خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.