قدس آنلاین- بیرجند: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر حفظ تعامل و وحدت همیشگی بین امامان جماعت مساجد، پایگاههای مقاومت بسیج و کانونهای فرهنگی هنری مساجد، گفت: این تعامل و وحدت بین این فعالین مساجد باید سبب ایجاد جاذبه برای جوانان شود.

تعامل و وحدت فعالان مساجد سبب ایجاد جاذبه برای جوانان شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند: سرهنگ علی قاسمی ظهر پنج شنبه در همایش فعالان مساجد شهرستان بیرجند با اشاره به آخرین پیام‌های امام خمینی (ره) به بسیجان اظهار داشت: بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است و باید زمینه فعالیت و اروج جوانها را فراهم کند.

وی گفت:  بهترین کارکرد بسیج در مساجد بوده است زیرا فرهنگ اخلاص در مساجد باعث شد تا جوانان برای دفاع از کشور ترغیب شوند و این اخلاص همراه با کارکرد بود که سبب شد دفاع ما مقدس شود و در تمام جهان گسترش یابد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: رهبر کبیر انقلاب فرمودند بسیج لشکر مخلص خدا است و اگر بسیجی را از مسجد بگیرند ماند ماهی است که از دریا گرفته‌اند.

قاسمی بیان کرد: بهترین کارکرد بسیج در مساجد بوده است زیرا اخلاص در مساجد تزریق شده است و جوانان کشور تحت تأثیر آن برای دفاع از کشور ترغیب شدند و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند که این اخلاص همراه با کارکرد سبب شد دفاع ما مقدس شود و امروزه در قلب آمریکا، اروپا و آفریقا زبان زد شود و گسترش یابد.

وی با تأکید بر حفظ تعامل و وحدت همیشگی بین امامان جماعت مساجد، پایگاههای مقاومت بسیج و کانونهای فرهنگی هنری مساجد، افزود: این تعامل و وحدت بین این فعالین مساجد باید سبب ایجاد جاذبه برای جوانان شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در زمینه جذب جوانان به مساجد باید تلاش شود و نباید جوانان از مساجد فاصله بگیرند که این خود یک آسیب جدی است و باید مراقب باشیم که دشمن از این طرق نفوذ نکند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.