سرمربی تیم ملی آرژانتین اظهار کرد بازی‌های مائورو ایکاردی را دنبال می کند و هر وقت صلاح بداند، این مهاجم را به تیمم لی این کشور دعوت خواهد کرد.

واکنش سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره عدم دعوت ایکاردی

به گزارش قدس آنلاین، ادگاردو بائوسا در فهرست جدید تیم ملی این کشور باز هم روی نام مائورو ایکاردی خط قرمز کشید و این بازیکن را به تیم ملی این کشور برای رقابت های انتخابی جام جهانی دعوت نکرد. این مربی آرژانتینی در فهرست جدید خود برای تیم ملی این کشور مهاجمانی چون آنخل کورئا (اتلتیکومادرید)، لیونل مسی (بارسلونا)، پائولو دیبالا (یوونتوس)، گونسالو ایگواین (یوونتوس)، سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) و لوکاس پراتو (اتلتیکو مینیرو) را به تیم ملی این کشور دعوت کرد تا همچنان ایکاردی پشت خط تیم ملی قرار داشته باشد. 

در رسانه ها اینطور شنیده شده است که اتفاقاتی در زندگی شخصی ایکاردی رخ داده است که به نظر می رسد برای لیونل مسی خوشایند نبوده و این بازیکن در دعوت ایکاردی به تیم ملی این کشور نقش داشته است. ایکاردی که کاپیتان اینتر ایتالیاست و در هفته‌های اخیر هم با مشکل‌های زیادی با هواداران این تیم روبرو شده است، پیش از این هم به خاطر مشکلاتی که با مکسی لوپس، ملی پوش پیشین آرژانتین داشت، دچار حاشیه‌های بسیاری شده بود. گفته می‌شود ایکاردی در جدا شدن مکسی از «وندا نارا»، همسرش دست داشته و بعد از جدایی این دو، خیلی زود با وندا ازدواج کرده است. مکسی لوپس نیز یکی از دوستان نزدیک لیونل مسی است. دعوت نشدن‌های ایکاردی به تیم ملی آرژانتین نیز به این موضوع نسبت داده می‌شود.

ادگاردو بائوسا درباره دعوت از ایکاردی به تیم ملی این کشور گفت:‌ هر بازیکنی را صلاح بدانم به تیم‌ ‌ملی دعوت می‌کنم. عملکرد تمام بازیکنان را زیر نظر دارم و هر بازیکنی که نظرم را جلب کند و تشخیص بدهم می‌تواند به تیم کمک کند، دعوت خواهم کرد. عملکرد خیلی از بازیکنان را زیر نظر دارم. ایکاردی نیز یکی از بازیکنانی است که عملکرد او را زیر نظر دارم. بازی تورینو و اینتر که او توانست دو گل برای تیمش بزند را دیدم و با خود ایکاردی نیز صحبت کردم. او می داند که عملکردش را در تیم زیر نظر دارم و هر وقت که صلاح بدانم، او را به تیم ملی دعوت خواهم کرد. درباره ازکوئل لاوتزی نیز باید بگویم او به تازگی دوران مصدومیت خود را تمام کرده است و به روند بهبودی نزدیک شده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در فهرست جدید تیم ملی آرژانتین حضور نداشته باشد. او نیز در ادامه در شرایطی که بتواند خود را اثبات کند به تیم ملی دعوت خواهد شد. 

ایکاردی ۲۳ ساله تاکنون در ۱۱۶ بازی که برای اینتر انجام داده، ۶۰ گل به ثمر رسانده است اما در کارنامه‌ او تنها یک بازی ملی با پیراهن آلبی‌سلسته به ثبت رسیده است.

سرمربی آلبی‌سلسته در مورد احتمال خداحافظی کارلوس توس، مهاجم بوکاجونیورز از بازی‌های رده ملی هم اظهار کرد: کارلوس هنوز هم بازیکن  مفیدی است. همه ما می‌خواهیم فکر بازنشستگی را از سر او بیرون بیاوریم. در کنار هم می‌توانیم به قهرمانی جهان برسیم.

کارلوس توس در مصاحبه‌ای ضمن شایسته خواندن ایکاردی برای حضور در تیم ملی آرژانتین، از احتمال پایان دادن به بازی‌های ملی‌اش در ماه نوامبر گفت.

تیم ملی فوتبال آرژانتین صدرنشین رده بندی فیفا در بازی آخر خود در انتخابی جام جهانی، شکست بدی را برابر پاراگوئه متحمل شد تا شرایط این تیم در گروه پیچیده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.