ستاره خط میانی اتلتیکومادرید قول داد تا زمانی که دیگو سیمئونه هدایت این تیم را بر عهده دارد، جایی نخواهد رفت و در اتلتیکو خواهد ماند.

ستاره اتلتیکو مادرید: سیمئونه برود من هم از این تیم می‌روم!

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از مارکا، سائول نیگوئز ستاره خط میانی اتلتیکومادرید یکی از مهره‌های قابل اتکای سیمئونه در روخی بلانکوس است. در حالی که خیلی از هواداران اتلتیکومادرید درباره آینده سائول در اتلتیکو نگران هستند ولی این بازیکن قول داده تا زمانی که سیمئونه هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد، جایی نخواهد رفت و در اتلتیکو می ماند.  

سائول درباره حضور در اتلتیکومادرید و کار زیر نظر دیگو سیمئونه گفت:‌ اول از همه باید بگویم و این را تاکید کنم که برای من و اتلتیکو سیمئونه همه‌چیز است. او کسی است که اعتماد بسیار زیادی به من داشت و من را به ترکیب اصلی تیم آورد. این برای من خیلی خوب است که الان پیشرفت خودم را در تمام این سالها زیر نظر او ببینم.  و در لحظات دشوار همراه من بود. برای اولین بار او به من اعتماد کرد و باعث شد تا حالا بازیکنی به نام سائول نیگوئز هم در فوتبال وجود داشته باشد. هیمنجا باید بگویم که تا زمانی که او در اتلتیکومادرید باشد، من نیز در اتلتیکو خواهم ماند. برای یک بازیکن هیچ چیز بهتر از این نیست که مربی به شما اعتماد داشته باشد.  

اتلنتیکومادرید با حضور این مربی آرژانتینی توانسته به افتخارات زیادی جز قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یابد. او دو بار با این تیم مادریدی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت ولی در رسیدن به قهرمانی ناکام بود. آنها هر دو بار برابر تیم همشهری خود یعنی رئال مادرید تن به شکست دادند. البته سیمئونه موفق شد همراه با اتلتیکومادرید قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، سوپر کاپ اروپا و لیگ اروپا را کسب کند.

سائول در ادامه بار دیگر با تمجید از مربی خود در اتلتیکومادرید گفت: سیمئونه برای من یعنی همه‌چیز و تازمانی که او در اتلتیکومادرید باشد، آینده من نیز مشخص است. تا پای جان برای او خواهم جنگید چون برای اولین بار به من اعتماد کرد. امیدوارم تا سالیان طولانی او و من در اتلتیکو با یکدیگر کار کنیم. هنوز این صحبت او را در ذهن خودم دارم که به من گفت زمان کمی فوتبال بازی خواهی کرد باید بروی و خودت را اثبات کنی. او انگیزه زیادی به بازیکنان خود می‌دهد و همه ما از کار کردن با سیمئونه خوشحال هستیم.

اتلتیکومادرید با ۳ امتیاز کمتر از رئال در رده پنجم جدول رده بندی لالیگا قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.