با شروع رقابت های لیگ بسکتبال NBA، بامداد امروز ٨ بازی انجام شد که در مهمترین آنها گلدن استیت وریرز و کلیولند کاوالیرز حریفان را شکست دادند

گلدن استیت و کلیولند برابر حریفان پیروز شدند

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از ESPN، در رقابت های بامداد امروز کلیولند کاوالیرز توانست به نتیجه ٩٤ بر ٩١ تورنتو رپترز را شکست بدهد. در این بازی کایری ایروینگ با کسب ٢٦ امتیاز و لبرون جیمز با کسب ٢١ امتیاز به پیروزی کلیولند کمک کردند. دی مار دیروزن نیز با به دست آوردن ٣٢ امتیاز، بهترین عملکرد را برای رپترز داشت.

در بازی مهم دیگر، گلدن استیت وریرز با نتیجه ١٢٢ بر ١١٤ نیواورلانز پلیکانزرا از پیش رو برداشت. در این بازی کوین دورانت ٣٠ امتیاز و کلی تامپسون ٢٨ امتیاز برای گلدن استیت کسب کردند. آنتونی دیویس با کسب ٤٥ امتیاز و ١٧ ریباند عملکرد خوبی را برای پلیکانز از خود نشان داد.

در بازی اوکلاهاما سیتی تاندرز مقابل فنیکس سانز، راسل وست بروک ٥١ امتیاز کسب کرد و تریپل دابل انجام داد تا در تاریخ NBA سومین بسکتبالیستی باشد که چنین امتیاز آوری در تریپل دابل دارد. پیش از او کریم عبدالجبار چنین توانایی را از خود نشان داده بود. در این بازی در نهایت اوکلاهاما توانست با نتیجه ١١٣ بر ١١٠سانز را شکست بدهد.

نتایج دیگر با ی های بامداد امروز:

دیترویت پسیتونز ۱۰۸ – اورلاندو مجیک ۸۲

هیوستون راکتز ۱۰۶ – والاس موریکس ۹۸

لس آنجلس لیکرز ۸۹ – یوتا جاز ۹۶

شارلوت هورنتز  ۹۷ – میامی هیت ۹۱

بروکلین نتز ۱۰۳ – ایندیانا پیسرز ۹۴

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.