نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: متاسفانه تیم اقتصادی دولت یک سیاست هماهنگ برای برخورد با رکود و مشکلات اقتصادی ندارد.

آقای روحانی در تیم اقتصادی دولت تجدید نظر کنید/چوب لای چرخ دولت نگذارید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ آبان) پارلمان، ‌ با بیان اینکه مبارزه با فساد، ‌ تبعیض و بی‌عدالتی اولین درسی است که ما از قیام امام حسین (ع) گرفته‌ایم، از رئیس و نمایندگان مجلس خواستار تشکیل تیمی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی شد.
وی افزود: مگر نه آنکه ما برای مبارزه با تبعیض و فساد باید تلاش کنیم و اگر این کار را انجام ندهیم، حضورمان در مجلس چه اثری دارد؟
نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: اگر ما برای مبارزه با بی‌عدالتی اقدام جدی انجام ندهیم در محضر شهدا، جانبازان و ایثارگران که برای مبارزه با فساد و تبعیض مبارزه کردند، چه پاسخی خواهیم داشت؟ آیا آنها از ما توقع دارند که در مقابل فساد ساکت باشیم و مهر سکوت بر لبانمان بزنیم؟
قمی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس، گفت: گرچه تغییراتی که در کابینه اعمال شد، باعث دلگرمی مردم و اصلاح امور جامعه است اما از رئیس جمهور خواستارم تا در تیم اقتصادی دولت هم تجدیدنظر کند.
وی با بیان اینکه مردم از رکود و بیکاری و مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، تصریح کرد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت یک سیاست هماهنگ برای برخورد با رکود و مشکلات اقتصادی ندارد.
‌نماینده پاکدشت در مجلس در پایان با اشاره به نصایح بعضی افراد به رئیس جمهور درباره شرکت نکردن در انتخابات سال ۹۶ گفت: کسانی که روحانی را نصیحت می‌کنند تا در انتخابات سال ۹۶ کاندیدا نشود، به دوستان خود تذکر بدهند تا چوب لای چرخ دولت نگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.