قدس آنلاین - کرمان : دبیر جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر زرند گفت: علاقه‌مندان شرکت در جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر زرند تا ١٥ دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند.

برگزاری اولین جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر زرند

معین معینیان دبیر هنری جشنواره شعر آزاد مهتاب کویر زرند با اعلام این خبر، افزود: انجمن شعر مولوی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند به همراه انجمن طوفان واژه ها و هزاردستان نخستین جشنواره شعر آزاد زرند را باعنوان مهتاب کویر برگزار می‌کند.
وی اظهار کرد: آن چیزی که این جشنواره را از جشنواره های دیگر متمایز می کند، عنوان و هدف این جشنواره است، کشف استعدادها و معرفی چهره های جوان شعر شهرستان، ترویج و گسترش فرهنگ و هنر در جامعه از اهداف این جشنواره است، این جشنواره یک جهت مدون و یک مسیر مشخص دارد، و  به دلیل اتخاذ همین رویکرد آن را با دیگر جشنواره ها متفاوت می کند.
دبیر جشنواره شعر آزاد زرند در پایان از برگزاری این جشنواره در روزهای پایانی دی ماه خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره اشعار خود را در قالب و موضوع شعر آزاد تا ١٥ دی ماه سال جاری به پست الکترونیکی یا دبیرخانه ارشاد ارسال کنند و هر شاعر می تواند چهار اثر از آثار خود را در جشنواره شرکت دهد.
وی افزود: اختتامیه جشنواره در روز ٢٩ و ٣٠ دی ماه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه کارگاه آموزشی با موضوعات مرتبط شعر معاصر به صورت تخصصی با اساتید مجرب کشوری‌ برگزار خواهد شد و بعد از اختتامیه جشنواره نیز درصددیم در سالی که زرند کاندیدای پایتخت کتاب است. مجموعه اشعار را با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند چاپ نموده و به دست علاقه مندان برسانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.