قدس آنلاین - کرمان: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کرمان در زمینه ارائه خدمات زیرساخت فناوری اطلاعات در سطح دادگستری های کشور پیشگام است و بخشی از این موفقیت مرهون خدمات ارزشمند مخابرات استان کرمان می باشد.

تجهیز ساختمان های جدید وشوراهای حل اختلاف به فیبر نوری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مدیر دادگستری کل استان کرمان ، یدالله موحد در جلسه مشترک با مدیرعامل مخابرات استان کرمان که در محل دادگستری کرمان برگزار گردید،اظهار داشت:به همت وهمکاری مخابرات تمامی دادگستری ها ودادگاه های بخش سراسر استان کرمان تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته اند.

رئیس شورای قضائی استان بیان کرد:فیبر نوری از تکنولوژی های روز دنیا محسوب می شود که در راستای ارائه سرویس های سازمانی باسرعت بالا تاثیر بسزایی دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:برای اجرای این طرح دو مرحله دیده شده است که در فاز اول ۳۰نقطه از استان کرمان مجهز به فیبر نوری شده اند ودر فاز دوم،طی قراردادی که فی مابین دادگستری ومخابرات استان منعقد گردید مقرر شد ساختمان های جدید وشوراهای حل اختلاف مجهز به فیبر نوری شوند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: در این پروژه که با همکاری مخابرات استان صورت پذیرفته است بیش از ۶۲کیلومتر فیبر نوری برای ۳۰نقطه از استان کرمان استفاده شده است.

وی ادامه داد:از مزایای اجرای این پروژه افزایش راندمان کاری پرسنل از سیستم مدیریت پرونده و ارتقای امنیت می باشد.

وی تصریح کرد:تاکنون چهار میلیارد و ۷۸۰میلیون ریال در فاز اول اجرای این پروژه صرف خرید تجهیزات در جهت راه اندازی این پروژه شده است.

موحد با بیان اینکه استان کرمان در زمینه ارائه خدمات زیرساخت فناوری اطلاعات در سطح دادگستری های کشور پیشگام است،اعلام کرد:کارشناسان فناوری اطلاعات دادگستری کل استان با کمک گرفتن از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا موفق به راه اندازی طرح فوق در کرمان گردیده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان درپایان این جلسه از خدمات و تلاش های معاونت فناوری اطلاعات قوه قضائیه،مدیرعامل سابق وجدید شرکت مخابرات استان کرمان وهمچنین معاونت فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان  در راه اندازی این پروژه تلاش نمودند تقدیر بعمل آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.