ارتش یمن در پاسخ به ادامه جنایات عربستان علیه این کشور، پایگاههای نظامی سعودی در جیزان را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داد.

حمله ارتش یمن به پایگاه‌های نظامی عربستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه در پاسخ به ادامه حملات عربستان، پایگاه‌های نظامی سعودی در جیزان را در هم کوبید.

یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته‌های مردمی پایگاههای نظامی المعنق، جحفان، المصفق، و برج مراقبت پایگاه نظامی الدخان را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

این در حالی است که یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی مراکز تجمع نظامیان سعودی در پادگان قزع در جیزان را هدف حملات خود قرار داد که در پی این حملات، شماری از آنها به هلاکت رسیدند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مرکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه الغاویه را با موشک الصرخه هدف قرار داد.

افزایش آمار شهدای حمله عربستان

شمار قربانیان حمله جدید عربستان به ساختمان اداره امنیت بخش الزیدیه در استان ساحلی الحدیده به 60 شهید و 38 زخمی رسید.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی امروز همچنین دو بار  حرض در استان حجه را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین 4بار منطقه حجلان در بخش صِراوح را بمباران کردند.

از شنبه هفته گذشته (یکم آبان) در پی پایان یافتن آتش‌بس هفتاد و دو ساعته، عربستان سعودی حملات خود به مناطق مختلف یمن را تشدید کرده است.

وزارت بهداشت یمن در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که شمار قربانیان تجاوز عربستان به این کشور به بیش از 27هزار شهید و زخمی رسیده است.

ادامه حملات عربستان به مناطق مسکونی یمن در حالی است که به‌دلیل سنگ‌اندازی این کشور، تمام طرحهای حل بحران یمن با شکست مواجه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.