مستند «جزیره فارسی» از تولیدات جدید اداره فیلم و نمایش مرکز تخصصی فرهنگی بسیج از 10 تا 13 آبان‌ماه جاری در بیش از 100 دانشگاه، مساجد و مراکز فرهنگی سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد.

آنچه باید در مورد دستگیری تفنگداران آمریکایی بدانیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس؛ مستند «جزیره فارسی» از تولیدات جدید اداره فیلم و نمایش مرکز تخصصی فرهنگی بسیج از 10 تا 13 آبان ماه جاری در بیش از 100 دانشگاه، مساجد و مراکز فرهنگی سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد.

مستند «جزیزه فارسی» با روایت ناگفته‌هایی از دستگیری و بازداشت ملوانان ارتش آمریکا در جزیره فارسی خلیج فارس از فردا دوشنبه تا 13 آبان‌ماه در بیش از 100 دانشگاه، مساجد و مراکز فرهنگی سراسر کشور اکران مردمی خواهد شد.

این مستند به کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا و تهیه‌کنندگی هادی قاسمی علاوه بر اینکه برای اولین‌بار تصاویری از جزیره نظامی فارسی را برای مخاطبان به تصویری می‌کشد، ناگفته‌هایی از نحوه دستگیری و بازداشت تقنگداران ارتش آمریکا را روایت می‌کند.

گقتنی است، 22 دی‌ماه سال گذشته دو فروند قایق جنگی آمریکایی حامل 10 ملوان آمریکایی به خاطر ورود غیرقانونی به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط نیروهای یگان دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس بازداشت شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.