۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 470392

پیشکسوت استقلال معتقد است اگر در قرارداد کاوه رضایی بندی وجود دارد که او می‌تواند در بین راه از این باشگاه جدا شود، آبی‌پوشان هم باید به این قرارداد پایبند باشند.

حمایت روشن از مهاجم جدایی‌طلب استقلال

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، سن روشن با اشاره به جدایی احتمالی کاوه رضایی از استقلال در این مقطع از فصل گفت: من نمی‌دانم باشگاه استقلال به چه نحوی با کاوه رضایی قرارداد بسته. اما اگر بندی در قرارداد او وجود داشته باشد که اجازه جدایی از استقلال در این مقطع فصل را به او می‌دهد، باشگاه نیز باید به این قرارداد پایبند باشد.

پیشکسوت آبی‌ها در ادامه گفت: به کاوه رضایی و کاوه رضایی ها هم از طرفی باید حق داد که به فکر آینده خودشان باشند. آنها آینده پیشکسوتان فوتبال را دیده‌اند و حق دارند در دوران اوجشان برای بستن بار مالی زندگی‌شان تلاش کنند.  اما آنهایی هم که در باشگاه استقلال نشسته‌اند و قراردادها را می بندند هم باید به فکر منافع باشگاه و هواداران میلیونی این تیم باشند. هنوز هم می‌گویم واقعا نمی‌دانم چنین بندی در قرارداد کاوه هست یا نه. اما اگر باشد، باید گفت که نحوه قرارداد بستن باشگاه با بازیکنی که یک بازیکن کلیدی هم محسوب می‌شود اشتباه بوده.

وی افزود: البته مشکل اصلی باشگاه استقلال و حتی پرسپولیس را باید در کارهای پایه‌ای و زیربنایی دو تیم دانست. درباره همین استقلال صحبت کنیم. استقلال سالانه چقدر هزینه بابت خرید بازیکن می‌کند؟ من رقمش را نمی‌دانم. اما این را می‌دانم هر میزان مبلغی که برای خرید بازیکن هزینه می‌کند، با یک چندم آن می‌تواند یک آکادمی قوی و پویا راه اندازی کند که مثل کارخانه برای این باشگاه بازیکن بسازد.

حسن روشن ادامه داد: آن هم بازیکنانی که رگ و ریشه استقلالی دارند و چون در مکتب این باشگاه رشد کرده‌اند، نسبت به آن عرق و تعصب دارند. مگر در گذشته بازیکنانی مثل طالب لو، پیروز قربانی، امیرحسین صادقی، آندو تیموریان، مجتبی جباری و خیلی های دیگر از همین تیم‌های پایه استقلال و آکادمی این باشگاه بیرون نیامده‌اند؟ همه آنها هم ستاره های فوتبال ایران شدند. پس استقلال باید این تجربه‌ای که جواب داده را باز هم تکرار کند تا در آینده‌ای نه خیلی دور، این تیم از هزینه های کلان کردن برای خرید بازیکن پرهیز نماید. حتی بتواند با دست زدن به صادرات بازیکن به درآمدزایی هم برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.