مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان از جو حاکم که جلوه می‌دهد تیم ملی با نتایجی که گرفته به جام جهانی رفته است، انتقاد کرد.

ترس پیروانی از قطعی دانستن صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، افشین پیروانی در آغاز اردوی تیم ملی جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، گفت: تمرین تیم ملی از امروز با بازیکنان داخلی و بدون آنهایی که درگیر رقابت‌های جام حذفی هستند آغاز شد و در این تمرینات بازیکنان لژیونر هم حضور ندارند. باید خودمان را برای بازی خیلی سخت با سوریه آماده کنیم.

وی افزود: دوشنبه هفته آینده به سمت مالزی حرکت می‌کنیم و روز جمعه هم با تیم پاپوا گینه‌نو بازی داریم و بعد از آن هم بازی سختی با تیم سوریه برگزار خواهیم کرد. از این جهت می‌گویم سخت که همه فکر می‌کنند کار ما برای صعود به جام جهانی تمام شده است. به خیابان هم که می‌رویم همه می‌گویند تیم دیگر به جام جهانی رفته،‌ اما اینطور نیست. این اتفاق در زمان خود ما هم رقم خورد و در انتخابی جام جهانی 98 فرانسه ما در دور رفت نتایج خوبی گرفتیم، اما در دور برگشت همه چیز تغییر کرد. در نهایت هم در بازی سخت مقابل استرالیا موفق به صعود به جام جهانی شدیم.

مدیر ورزشی تیم ملی خاطرنشان کرد: برخی می‌خواهند مانند بازی با کره‌جنوبی باشیم و به حریف هیچ موقعیتی ندهیم، اما فوتبال اینطور نیست. یک روز اتفاقاتی می‌افتد که شما بهترین بازی را انجام می‌دهید و یک روز هم اینطور نیست. برای انجام بهترین بازی، همیشه باید بهترین تدارک دیده شود.

پیروانی درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی در مالزی یادآور شد: باتوجه به محدودیت زمانی که داشتیم و همچنین لغو بازی دوستانه‌مان با تایلند، دیگر چاره‌ای نداشتیم جز اینکه در تاریخ فیفادی حتماً یک بازی دوستانه داشته باشیم. ضمن اینکه پاپوا گینه‌نو تیم دوم اقیانوسیه است و اخیراً موفق شده 2 بر صفر مالزی را شکست دهد. از آنجایی که این بازی در تاریخ فیفا است، ما حتماً نیاز داریم که یکسری بازیکنان را در این دیدار به میدان بفرستیم و چنین بازی‌های از نظر تجربه‌ای به تیم ملی هم کمک می‌کند.

وی افزود: همه باید تلاش کنند که اتفاقات خوب رخ دهد و تیم ملی در همه دیدارهای خود چه دوستانه و چه رسمی، پیروز شود تا ان‌شاالله بتوانیم راهی جام جهانی 2018 روسیه شویم.

مدیر ورزشی تیم ملی راجع‌به اظهارات اخیر امیر عابدینی و کارلوس کی‌روش گفت: همه باید دنبال نقد سازنده باشیم. در حال حاضر تیم ملی نیاز به حمایت دارد و همه باید صلاح تیم ملی را در نظر بگیرند. هیچکس نباید به خودش اجازه دهد مقابل تیم ملی قرار بگیرد و همه باید متحد شده و تیم ملی را حمایت کنیم تا ان‌شاالله با کسب نتایج خوب، راهی جام جهانی شویم. در این مقطع حساس، فقط باید از تیم ملی حمایت کرد و کمک کنیم تا حاشیه‌ها اطراف این تیم دور شود.

پیروانی درباره غیبت مهدی طارمی در تمرین امروز اظهار داشت: طارمی با من تماس گرفت و اعلام کرد که بلیت بازگشت از بوشهر به تهران برای او فراهم نشده و تازه امشب به تهران باز می‌گردد. مطمئناً در مورد مسائل مربوط به نظم و انضباط اردویی کوچک‌ترین مشکلی وجود ندارد و تنها دغدغه فعلی ما مصدومیت چند بازیکن است. البته که بازیکنان جایگزین آنها نفرات شایسته‌ای هستند و ان‌شاالله دست به دست هم، منتظر اتفاقاتی خوب خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا کارلوس کی‌روش با لباس شخصی در تمرین تیم ملی حضور یافته است، تأکید کرد: قبل از تمرین جلسه مهمی داشتیم که نتیجه خوبی هم داشت و یکسری از مسائل حل شد. همه چیز به خوبی پیش می‌رود و منتظر اتفاقات خوب هستیم.

پیروانی در واکنش به این سؤال که آیا تیم ملی قرار است در زمین بی کیفیت شماره یک آکادمی ملی فوتبال تمرین کند، گفت: زمینی که شما الان می‌بینید، واقعاً در شأن تیم ملی نیست. از شما خبرنگاران و رسانه‌ها می‌خواهم از شرایط زمین فیلم و عکس بگیرید و ببینید که کیفیت اینجا چقدر پایین است. من همین جا اعلام می‌کنم هرکسی می‌تواند به تیم ملی کمک کند، جلو بیاید. چند ماه است که می‌خواهند زمین شماره 2 را تعمیر کنند، اما می‌بینید که هنوز کار زیادی روی آن صورت نداده‌اند.

پیروانی در مورد اینکه تکلیف زمین تمرین تیم ملی چه خواهد شد، اظهار داشت: مجبوریم از فردا در همان زمان پژوهشگاه صنعت نفت و زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برویم و امروز هم از ناچاری به اینجا آمدیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.