جبهه‌های غرب حلب که طی دو روز گذشته شاهد شدیدترین درگیری‌ها بوده است، پس از موفقیت ارتش سوریه در بازپس‌گیری شهرک «منیان» و خسارت‌ها و تلفات سنگین تروریست‌های تکفیری، با حالت آرامش شکننده روبه‌رو است.

آخرین تحولات جبهه «حلب» / سکوت مرگبار اردوگاه تکفیری‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، از صبح امروز بالگردهای ارتش سوریه به‌طور گسترده مواضع تروریست‌های تکفیری را در المنصوره، الراشدین و اطراف ضاحیة الاسد هدف قرار می‌دهند.

نیروهای ارتش نیز حضور خود را در نقاطی که توانستند از تروریست‌ها بازپس بگیرند، تقویت کرده‌اند و هم‌اکنون به عملیات خود برای تکمیل پاکسازی کامل محله ضاحیة الاسد و بیرون راندن تروریست‌ها از بخش‌هایی که به آن رخنه کرده‌اند، ادامه می‌دهند، این در حالی است که خبرهایی از ورود نیرو و تجهیزات جدید برای پشتیبانی از ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آنها حکایت می‌کند.

یک منبع میدانی تأکید کرد مجتمع مسکونی 3هزار دستگاه و  اطراف آن و آکادمی نظامی کاملاً امن است و هیچ تغییری در نقشه میدانی در مجتمع مسکونی 1070 رخ نداده و منطقه حلب الجدیده هم کاملاً از درگیری‌ها دور بوده و در امنیت کامل به‌سر می‌برد.

این در حالی است که هیچ تلاشی از سوی گروه‌های تروریستی برای حمله به هیچ محوری در حلب گزارش نشده و رسانه‌های وابسته و حامی آنها هم تقریباً سکوت پیشه کرده و از انتشار خبرهای مربوط به حلب خودداری کرده‌اند که نشان دهنده شکست و ناکامی آنها در این جبهه است.

نگاهی به صفحات وابسته به گروه‌های تروریستی در شبکه‌های ارتباط اجتماعی از حالت خشم و نارضایتی آنها از یکدیگر حکایت می‌کند و به‌طور مشخص آنها عبدالله المحیسنی یکی از سرکردگان سعودی تروریست‌های جبهه النصره و قاضی به‌اصطلاح شرعی آن را آماج انتقادهای خود قرار داده‌اند و وی را متهم کرده‌اند که بیگانگان و بنا به‌زعم این گروه‌ها، مهاجران را برای مرگ در حلب با هدف رهایی از آنها می‌فرستد.

خاطرنشان می‌شود شمار زیادی  از تروریست‌ها از گروه‌های مختلف طی درگیری‌های دو روز گذشته در حلب به هلاکت رسیده‌اند.

این در حالی  است که یکی از مراکز آماری حامی گروه‌های تروریستی تا این لحظه از پرداختن به جزئیات و آمار کشته‌های تروریست‌ها در حلب برای جلوگیری از فروپاشی روحیه آنها به‌سبب کثرت کشته‌ها خودداری کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.