۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 470438

لیگ برتر فوتسال ایران با انصراف تیم طرح و توسعه قزوین از این به بعد با یک تیم کمتر دنبال می‌شود؛ اتفاقی که بعد از هیاهوی انتقال امتیاز تیم میثاق به قزوین عجیب به نظر می‌رسد.

اتفاق بد برای لیگ فدراسیون مهدی تاج!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، لیگ برتر فوتسال ایران که سال گذشته هم تجربه ۱۳ تیمی شدن را داشت، امسال زودتر از قبل با یک تیم کمتر دنبال خواهد شد. تیم طرح و توسعه قزوین که با هیاهو و سر و صدای زیاد خواهان امتیاز تیم میثاق تهران پیش از شروع لیگ برتر شده بود، قبل از شروع هفته هشتم لیگ از ادامه حضور در این رقابت‌ها به بهانه مشکلات مالی انصراف داد.

این خبری است که کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال هم آنرا تایید و تاکید کرده است که امکان جایگزین کردن تیم دیگری به جای طرح و توسعه در لیگ برتر ممکن نیست.

کنار کشیدن تیم‌های لیگ برتری از حضور در مسابقات مسبوق به سابقه است. سال گذشته تیم کاشی نیلوی اصفهان از ادامه مسابقات کنار کشید با این تفاوت که این اتفاق در نیم فصل رخ داد و تیم کاشی حداقل تا پایان نیم فصل دوام آورد؛ اما کار تیم طرح و توسعه قزوین حتی به هفته هشتم هم نرسید. این در حالی است که سیدرضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال که روی انتقال امتیاز تیم میثاق به قزوین تاکید زیادی داشت، بارها در مصاحبه‌هایش به برقراری نظم و قانون در لیگ برتر اشاره کرده است.

مسئولان کمیته فوتسال باید به این سئوال پاسخ بدهند که چرا امتیاز یک تیم تهرانی را با وجود مخالفت شدید هیات فوتبال استان تهران، به قزوین منتقل کردند و به تیمی دادند که توانایی مالی خوبی نداشت. آنها باید به این سئوال پاسخ بدهند که چرا هیچ قانون بازدارنده‌ای برای جلوگیری از انصراف تیم‌ها وضع نمی‌کنند و به راحتی هر تیمی که به مشکل مالی می‌خورد عطای کار را به لقای آن می‌بخشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.