قدس آنلاین- بیرجند: مزار مطهر شهید سید احمد رحیمی از شهدای فاتح لانه جاسوسی توسط اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان خراسان جنوبی غبارروبی و عطرافشانی شد.

مزار فاتح لانه جاسوسی در آستانه یوم الله ۱۳ آبان غبارروبی و عطرافشانی شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله  13آبان در قطعه یک مزار شهدای گمنام بیرجند حضور یافتند و با ادای احترام به ساحت شهدای والا مقام بر سر مزار مطهر شهید سید احمد رحیمی که از شهدای فاتح لانه جاسوسی بود گردهم آمدند و مزار شهیدان والا مقام افشانی و غبارروبی شد.

محمدرضا عرب‌پور در این مراسم که در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد به بیان ویژگیهای والای این شهید بزرگ پرداخت و شهید رحیمی را فردی انقلابی دانست که هنگام فتح لانه جاسوسی آمریکا از حضرت امام خمینی (ره) اجازه خواستند که با جواب قاطع ایشان در خصوص فتح این مکان مواجه شدند و این شهید بزرگوار  مصداق کامل ولایت‌پذیری بود.

کارشناس مسائل سیاسی و از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد: شهید رحیمی شخصیتی بود که با وجود درخواست دوستان و همرزمان از عدم شرکت در آخرین مأموریت ایشان با آرزوی قلبی و مشتاقانه در این مأموریت حضور یافت و به دیدار مبعود شتافت و دیدار حق تعالی را بر حضور در این دنیای فانی ترجیح داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.