قدس آنلاین -زاهدان: رییس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: با هدف تامین نقدینگی طرح های در دست اجرا، اسناد خزانه اسلامی به استناد بند ز تبصره 5 قانون بودجه سال 1395 واگذار می شود.

واگذاری اسناد خزانه اسلامی

رییس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: با هدف تامین نقدینگی طرح های در دست اجرا، اسناد خزانه اسلامی به استناد بند ز تبصره 5 قانون بودجه سال 1395 واگذار می شود.

 غلامرضا مالکی در جلسه هم اندیشی واگذاری اسناد خزانه اسلامی که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد اظهار داشت: تامین نقدینگی طرح های نیمه تمام در استان از طریق واگذاری اسناد خزانه اسلامی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این اسناد از طریق فرا بورس واگذار و اوراق مذکور قابل خرید و فروش می باشد تصریح کرد: تامین منابع مالی برای اتمام پروژه های در دست اجرا همواره از چالش های در پیش روی کشور های مختلف است و دولت ها همواره بدنبال یافتن راه چاره می باشند. وی خاطر نشان کرد: همچنین در سال جاری مبلغ 13 میلیارد تومان بابت مطالبات بازنشستگان در سنوات قبل اختصاص یافته و تاکنون مبلغ 6 میلیارد تومان آن تامین و پرداخت گردیده است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ماهیانه حدودا 3 هزارو 700 میلیارد تومان یارانه پرداخت می شود اظهار داشت: در استان 1892 نیروی شاغل در طرح های عمرانی داریم که حقوق این افراد حدود 43 میلیارد تومان در سال برآورد می گردد، که تاکنون بیش از این مبلغ تامین و پرداخت شده است. وی تصریح کرد: بمنظور تخصیص اعتبار به طرح های در دست اجرا، دستگاه های اجرایی موظف شدند لیست پروژه های خود را تهیه کنند و در این راستا طرح های حاشیه شهرو طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد و نیمه تمام و طرح های حوزه گردشگری در اولویت قرار گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.