قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: بزرگترین پروژه گازرسانی استان در شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

برخورداری ۹۹.۵ درصدی جمعیت شهرستان فارسان  از گاز طبیعی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر عامل شرکت گاز استان در بازدید یک روزه از شهرستان فارسان با فرماندار و امام جمعه این شهر دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد  شرکت گاز در این شهرستان گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران  در این شهرستان ضریب نفوذ گاز  ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری و روستایی است  و تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان به غیر از روستای امیدآباد سراب از نعمت گاز برخوردار شده اند .

سیامک حیدری افزود:با تمهیدات و گفتگو های  اولیه صورت گرفته با مسئولین مربوطه  در استانداری و  اداره کل راه وشهرسازی در خصوص حذف ترانشه بری و صدور مجوز عبور خط انتقال و شبکه گاز  در امتداد جاده در جهت بهینه سازی هزینه سرانه گازرسانی و درصورت عملی شدن توافقات، عملیات گازرسانی به این روستا نیز اجرای خواهد شد.

وی شهرستان فارسان را یکی از پنج شهرستان سبز استان اعلام کرد و افزود :با توجه به این که تامین نقدینگی شرکتهای گاز استانی منوط به وصول مطالبات معوقه شده است در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم و تحقق این امر از مسئولین شهرستانی در خواست می شود به عناوین مختلف شرکت گاز را یاری رسانند .

حیدری در ادامه گفت : بزرگترین پروژه گازرسانی استان در  شهرستان کوهرنگ با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و تعداد ۲ شهر و ۲۴ روستا را  از نعمت گاز برخوردار خواهد کرد و شهر صمصامی و همچنین  ۸ روستا از ۲۴ روستا ی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد :در پی منویات مقام معظم رهبری در حوزه  اقتصادمقاومتی این شرکت ، در  استان مبلغی بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان را دربرنامه های خود در حال اجرا دارد که پیشرفت کار علی رغم محدودیتهای مالی طبق برنامه می باشد .

شایان ذکر است فرماندار و امام جمعه نیز همراهی و همکاری مسئولین و کارکنان ادارات را در جهت رضایتمندی مردم از نظا م مقدس جمهوری اسلامی ضروری دانستند و  از همکاری شایسته ریاست و کارکنان شرکت گاز این شهرستان با مسئولین و مردم  تقدیر به عمل آوردند  . 

در ادامه مدیر عامل شرکت گاز استان در نشست با کارکنان شرکت گاز این  شهرستان  که با حضور سرپرست امور مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست  معاونت امور بهره برداری  تشکیل شد، ضمن تقدیر از تلاشهای ریاست و کارکنان  این شهرستان  در جهت تحقق اهداف سازمان ،به مسائل و مشکلات مطرح شده  در زمینه های مختلف رسیدگی نمود و جهت برطرف نمودن مشکلات قول مساعد داد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.