قدس آنلاین:بجنورد: نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی از قشرهای مختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه دعوت کردند.

دعوت نماینده مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه و استاندار برای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی است که وجه مشترک همه آنها«استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی» ملت مبارز و مقاوم ایران اسلامی است.
در13 آبان دشمن با تکیه بر سیاستهای استکباری خود دانش آموزان و دانشجویان را به خاک و خون کشید به این امید واهی که شاید بتواند آنان را از مسیر انقلابی خویش باز دارد،اما مردم سرافراز ایران درپرتو عنایات الهی وبا  استقامت ،دلیری ،رشادت و شهادت ثابت کردند، که می توان بر قدرت پوشالی استکبار جهانی غلبه و چپاول گران را به زباله دان تاریخ فرستاد.
بدون تردید سیزدهم آبان و بهره‌مندی از پیام‌های آن رمز ماندگار موفقیت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی است.
اینجانبان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله سیزدهم آبان از عموم مردم شریف استان بویژه دانشگاهیان ،طلاب و روحانیت ، معلمان و دانش آموزان  فرهیخته  دعوت می کنیم تا در مراسم راهپیمایی سیزده آبان حضوری چشمگیر و گسترده داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند.
انتهای پیام/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.