مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: وضعیت تمرینی و زمین چمن تیم ملی، موضوعی است که می‌توان درباره آن کتاب نوشت و دیگر در حد توضیح نیست.

منتظری: می‌توان در مورد زمین تمرین تیم ملی کتاب نوشت!

به گزارش قدس آنلاین،  پژمان منتظری در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی اظهار داشت: در ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی، این بار با تیم ملی سوریه بازی داریم و هنوز تیم کامل نشده است. بچه‌ها کم‌کم آماده می‌شود و اردو هم دو روز است که آغاز شده و وضعیت‌مان هم بد نیست.

وی درباره مشکلاتی که در تیم ملی وجود دارد از جمله لغو شدن بازی‌های تدارکاتی گفت: بعد از تمام مشکلاتی که داشتیم، داریم و در ادامه هم خواهیم داشت، بازی‌های دوستانه خوب برگزار نمی‌شود. متأسفانه بازی دوستانه با تایلند لغو شد و در ادامه هم بازی با عراق هماهنگ شده بود که این بازی هم به همان شکل پیش رفت. بازی با عراق هم لغو شد و حالا یک بازی با پاپوا گینه‌نو داریم که می‌تواند بازی خوبی برای تیم ملی باشد. آنها هم تیمی هستند که در چند بازی اخیرشان باخت نداشتند و این بازی دوستانه می‌تواند برای تیم ملی به خصوص بازیکنان جوان بسیار خوب باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت خود پس از مصدومیت خاطرنشان کرد: 10 روز است با تیم الاهلی تمریناتم را آغاز کردم. در اردوی تیم ملی هم زیر نظر پزشکان تست خواهم داد. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

منتظری در پاسخ به این سؤال که چه نظری درباره وضعیت زمین‌های تمرینی تیم ملی دارد، گفت: وضعیت تمرینی و زمین چمن تیم ملی، موضوعی است که می‌توان درباره آن کتاب نوشت و دیگر در حد توضیح نیست. وضعیت بد است و فقط امیدوارم با آمدن وزیر جدید که گویا طبق گفته‌ها به فوتبال هم علاقه دارد، به این وضعیت رسیدگی شود. هرجایی می‌رویم و اردو می‌زنیم، زمین‌ها با استاندارد بالا دارند و تمرین می‌کنند، اما اینجا این‌طور نیست.

وی در مورد حاشیه‌های اخیر و درگیری‌های لفظی بین امیر عابدینی و کارلوس کی‌روش اظهار داشت: این مشکلات مطمئناً همیشه مقابل راه تیم ملی بوده و در آینده هم هست. امیدوارم این اتفاقات تمام شود. این صحبت‌ها قبل از این اردو انجام شده که صحبت‌ها درباره کی‌روش توسط عابدینی صورت گرفت. این مسائل به ضرر تیم ملی خواهد شد. کی‌روش هم حرص و جوشی که می‌خورد، برای تیم ملی است. بازی با سوریه هم آسان نیست و باید کمی حاشیه‌ها را از تیم ملی دور کنیم. من بازی قطر و سوریه را در قطر دیدم. آنها واقعاً قطر را اذیت کردند. چند موقعیت خوب گلزنی داشتند و قطر در نهایت هم از پنالتی استفاده کرد و به پیروزی رسید. کار ما هم مقابل سوریه سخت است و اگر می‌خواهیم به جام جهانی برویم، همه باید کمک کنند و به تیم ملی آرامش بدهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.