قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز از اینکه وی نیز در خصوص چند و چون سفر خارجی‌اش مورد سوال واقع شده است، ابراز شگفتی کرد.

حاجی‌زاده: آش نخورده و دهان سوخته!/ من اصلاً سفر خارجی نداشته‌ام
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز با اشاره به اظهارات فرماندار مبنی بر تشکیل جلسه حل اختلاف استان به منظور رسیدگی به تخلفات مربوط به سفرهای خارجی برخی اعضای شورا گفت: بنده اساساً از آغاز عضویت در شورا تاکنون هیچ سفر خارجی چه شخصی و چه از طرف شورا نداشته‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از شما نیز در این باره توضیح خواسته شده است، اظهار کرد: در فهرست ارسال شده نام من نیز آمده است.

این عضو شورای شهر خواستار اصلاح و تجدیدنظر در این باره شد و ادامه داد: در تعجب هستم که دوستان براساس کدام بررسی، اسناد و مدارک به این نتیجه غیرواقعی رسیده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز اضافه کرد: بنده حتی در هیچ یک از سفرهای داخلی شورا نیز حضور نداشته‌ام.

حاجی‌زاده در پاسخ به علت اجتناب از این سفرها تصریح کرد: دو سال اول سخنگوی شورا بودم و دو سال بعدی هم رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی هستم و پیشنهادهایی در خصوص حضور در مسافرت‌های داخلی و خارجی به بنده شد ولی به دلایلی ترجیح دادم در این سفرها شرکت نکنم.

وی خاطرنشان کرد: البته من با مسافرت اعضای شورا چه داخلی و چه خارجی مخالفت اصولی ندارم، اما معتقدم این سفرها باید با طی مراحل قانونی و در مواردی صورت گیرد که به طور واضح برای شهر و مسائل آن مفید بوده و خروجی مشخصی داشته باشد، از سوی دیگر چون مردم تاکنون آثار و فواید خاصی از انجام چنین سفرهایی به عینه مشاهده نکرده‌اند معمولاً نسبت به آن ذهنیت مثبت و خوبی ندارند و تصورشان از چنین مسافرت‌هایی چیزی جز حیف و میل بیت‌المال نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.