روزنامه هافینگتن پست در گزارشی نوشت: رهبران اروپایی، پیروزی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را یک فاجعه و مصیبت تمام عیار برای خود می دانند.

ترامپ کاری می کند که دچار حالت تهوع می شوم!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از قانون ، در این گزارش آمده است: در حالی که فقط یک هفته تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها و وزیر خارجه سابق آمریکا، از دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواه خود، جلوتر است.

با اینکه کلینتون به اندازه باراک اوباما در سال 2008 و 2012  در سطح اروپا از حمایت برخوردار نیست، رهبران اروپایی بی تردید با انتخاب هیلاری کلینتون به ریاست جمهور آمریکا نفس راحت‌تری خواهند کشید.

این در حالی است که برخی نظرسنجی‌ها نشان می دهد دونالد ترامپ می تواند در انتخابات پیروز و چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا شود، نتیجه ای که یک فاجعه در سراسر اروپا قلمداد می شود.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، گفت ترامپ «کاری می کند که دچار حالت تهوع می شویم.» متئو رنتسی، نخست وزیر ایتالیا، از آنچه که آن را «سیاست هراس‌انگیز» ترامپ نامید، انتقاد و اعلام کرد از هیلاری کلینتون «به شدت» حمایت می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.