قطر در نظر دارد جام باشگاه‌های آسیا را به‌ صورت کاپ و در سه وزن برگزار کند.

قطر کاپ جایگزین مسابقات وزنه برداری باشگاه‌های آسیا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، پس از این‌که قرار بود، ابتدا رقابت‌های وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا در اوایل آذر به میزبانی چین انجام شود، به یک‌باره این کشور از میزبانی مسابقات مذکور انصراف داد و  قطری‌ها به‌عنوان جایگزین برای برگزاری این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۶ معرفی شدند.

بر همین اساس و در شرایطی که تیم‌های باشگاهی قاره آسیا خصوصا دو تیم باشگاهی ایران (ذوب‌آهن و ملی حفاری) به حضور در این رویداد امیدوار شده بودند، کنفدراسیون وزنه‌برداری قاره آسیا و کشور میزبان(قطر) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون وزنه‌برداری ایران، رسما اعلام کردند که رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا امسال با شرایط و نامی جدید، با عنوان (قطر کاپ) تنها در ۳ وزن یعنی اوزان (۸۵ کیلوگرم، ۹۴ کیلوگرم و دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) در شهر دوحه برگزار می‌شود.

با این حساب و بر اساس تغییرات به‌وجود آمده در برنامه قطری‌ها و کنفدراسیون وزنه‌برداری قاره آسیا، رقابت‌های بین‌المللی قطر کاپ در تاریخ  ۲۴ تا ۲۸ آذر یعنی همان تاریخ قبلی اعلام‌شده، به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود. تیم‌های باشگاهی شرکت‌کننده در این پیکارها نیز تنها در همین ۳ وزن اعلام شده مجاز هستند در هر وزن (یک) نماینده خود را به این دوره از رقابت‌ها اعزام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.