این عضو مجمع روحانیون مجلس گفت: موضع آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی از ابتدای نهضت امام خمینی(ره) تا امروز هیچ تغییر نداشته است.

موضع آمریکا نسبت به انقلاب از ابتدا تا الان تغییر نکرده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری، گفت: شروع انقلاب اسلامی ایران با الگوها و ویژگی‌های خاصی از جمله «دوستی با دوستان و دشمنی با دشمنان» بوده و این راهبرد اساسی ارزشمند پیکره و شیرازه انقلاب اسلامی ایران را بنا نهاده است.

نماینده مردم فومن در مجلس افزود: عناد و دشمنی آمریکا طی 38 سال گذشته گاه روشن و آشکار بوده و گاه مخفی و از طریق هم‌پیمانان منطقه به اجرا در آمده است.

وی با اشاره بیانات امروز مقام معظم رهبری گفت: خداوند نعمتی به ما ارزانی داشته که ملت ایران باید به خاطر این نعمت شب و روز نماز شکر بخوانند. بصیرت، بیداری و هوشیاری حضرت آقا زمانی که احساس کنند برخی مسئولان و کارگزاران با تکیه بر بیگانگان درصدد حل مشکلات داخلی هستند، به هشدارهایی که در سخنرانی‌های عمومی‌شان بیان می‌کنند، زنگ بیدارباش را به صدا در می‌آورند تا از مسیرهای اصلی انقلاب منحرف نشوند.

عضو مجمع روحانیون مجلس با تاکید بر اینکه برای کسب علوم و فناوری‌ها رابطه با آمریکا مزمت و نکوهش نشده است، خاطرنشان کرد: سخنان مقام معظم رهبری به معنای بستن درهای کشور روی سرمایه‌گذاران و صاحبان فناوری‌های روز نیست. ایشان تاکید دارند که با مردم آمریکا و علم و فناوری این کشور مخالف نیستیم بلکه با فکر و سیاست پلیدی که ضد جمهوری اسلامی ایران است، مخالف هستیم. پیامبر اکرم (ص) هم در صدر اسلام تاکید می‌کردند علم را از هر جا حتی در چین هم که باشد، باید کسب کرد.

افتخاری متذکر شد: اینکه تفکر پلیدی توسط سیاست‌مداران آمریکایی به اجرا در می‌آید تا روح آزاده و آزادی خواه و مستقل ایرانی را به ذلت درآورد، موضوع سخنان مقام معظم رهبری است. باب اقتصاد مقاومتی نیز با این دیدگاه گشوده شد بنابراین باید با تکیه بر داشته‌ها، دارایی‌ها، ذخائر انسانی و طبیعی داخلی در قله‌های استقلال و آزادی باقی بمانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.